Pikkujoulut 7.11.2015
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Pikkujoulut 7.11.2015
heips
Pikkujouluilut aloitellaan syyskokouksen jälkeen eli siinä 19:30. tai mihin aikaan klökit saadaan vaan lämmiteltyä. Ruokavarannot suunnitellaan ilmoittautuneiden mukaan. mutta saat tulla ilmoittautumattakin.
ilmoittautumiset tähän ketjuun. mulle tai lomakkeella
Pikkujouluilut aloitellaan syyskokouksen jälkeen eli siinä 19:30. tai mihin aikaan klökit saadaan vaan lämmiteltyä. Ruokavarannot suunnitellaan ilmoittautuneiden mukaan. mutta saat tulla ilmoittautumattakin.
ilmoittautumiset tähän ketjuun. mulle tai lomakkeella
Re: Pikkujoulut 7.11.2015
Viittitkö Ville siirtää tän ketjun tuonne julkiselle osastolle ja lisätä linkin ilmottautumislomakkeelle. Oon huonojen yhteyksien päässä kännykällä niin en yritä liian akrobaattisia liikkeitä..
Vaikken ville olekkaan, ketju kuitenkin siirretty.
siirtäisittekö tämän viestiketjun takaisin jäsenosiolle ja sitten poistaisitte nämä turhat viestimme sotkemasta pikkujoulutunnelmaa
Miksi pukkien Mellakka-merkkisissä kajakeissa on mukana vain kauhiat määrät vesipulloja? Kuka on tuo palmun juurella kuseskeleva ukko? Eihän vaan A-Walkista ulos kävellyt persutyömies-Putkonen? Pitääkö näitä viestejä nyt ryhtyä tulkitsemaan? Onko tämä keskustelu avain tulkinnassa?
Bileissä saattaa käydä yllätysvieras!
Jos haluat pukeille täydet pussit niin ota mukaan eettisesti sekä moraalisesti epäarveluttava lahjus.

Jos haluat pukeille täydet pussit niin ota mukaan eettisesti sekä moraalisesti epäarveluttava lahjus.

Ei sattuisi ruoka kiinnostamaan.
Meitsi jos sattuu pileiden kokkausvuoroon niin tsilitonnikalaa purkista on varmaan jouluisin annos jonka osaan väsätä.
toisin sanoen jos yhtään kiinnostaa pelastaa seuratoverit ruokamyrkytykseltä niin ilmota mulle niin suunnitellaan menyy niin vimpan päälle ettei tosikaan.

Meitsi jos sattuu pileiden kokkausvuoroon niin tsilitonnikalaa purkista on varmaan jouluisin annos jonka osaan väsätä.
toisin sanoen jos yhtään kiinnostaa pelastaa seuratoverit ruokamyrkytykseltä niin ilmota mulle niin suunnitellaan menyy niin vimpan päälle ettei tosikaan.

Kiitokset kaikille mukavista pikkujouluista, erityisesti erinomaiselle kokkitiimille sekä pukille!! Ruuat olivat maittavia ja lahjat mahtavia!
-PAntti
-PAntti
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 84312.html
Ei mul muuta, ku ei oikee vielkää pää toimi.
P.s. Ne maalitussinatsitukset lähti ihan helposti pois kynsilakanpoistoaineella.
Ei mul muuta, ku ei oikee vielkää pää toimi.
P.s. Ne maalitussinatsitukset lähti ihan helposti pois kynsilakanpoistoaineella.