Kilpailulisenssin hinnasta

Koskimelonnan yleinen keskustelu

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

KaitsuH

Tän pän lehestä

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Tämän päivän lehdestä: http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Lope ... 5250943201

(miksi toi loppuosa jää pois linkistä?)
olliver
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olliver »

(miksi toi loppuosa jää pois linkistä?)
Koska Internjet sallii nykyisin linkit, joissa on outoja merkkejä (esim. tuo ä), mutta tämän kälysen foorumisoftan tekijät eivät ole sitä vielä hoksanneet.
Aku

Viesti Kirjoittaja Aku »

Mä oisin veikannut että kyse on merkkijonon maksimipituuden ylittymisestä.

Oli miten oli, Kouvolan suunnalta on kuulunut huhuja että ensi vuonna olisi menossa kilpailulisenssi maksuun. Jos näin on niin joudun varmaan tekemään paluun kilpakentille.
Ville, voitko vahvistaa?
KaitsuH

Ei

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Ens vuoden EM:ät (Lienzin paskahole), samoin ku seuraavat MM:t (Plattlingin kurahole) on honttokisoja, ja niihin en panosta. Taitaa nyt tulla pari välivuotta. Ja crossiinkaan en voi osallistua, kun on toi criikkivene kuulemma liian pitkä nykysääntöjen mukaan, joten pitäkööt kisansa.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ville »

vahvistan että kiinnostusta saattaisi löytyä kanoottiliittoa uhmaaviin laittomiin ja lisenssittömiin kilpailuihin. voin tuoda palkinnoksi leipää jos aku sä tuot voita leivän päälle.
Aku

Viesti Kirjoittaja Aku »

Mä aattelin että sä oisit ostanu lisenssin niin oltais saatu icebreakkiin huipputason kisailua.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ville »

mun veneessä on reikä. enkä oo vielä oppinu sellaista slalommaista melontaa jossa kansi pysyy kuivana. tietenkin vois hallita sarjaa peliveneellä mutta sitten nekin varmaan kiellettäisiin
Vastaa Viestiin