Kyllä pitää sitten vissiin uskoa että turha haaveilla melasta jolla voi mukavasti harrastaa sekä koskipuljailua että retkimelontaa. Eli hankinta keskittyy siis koskipuljaukseen soveltuviin meloihin (alle 200cm....).
Onko tietoa onko robsonin fusionissa samanlainen mutkavarsi kuin Robson Chili Logic Shaftissa? Siis; käyttääkö robson vain yhdenlaista mutkaa? pääsin kokeilemaan tuota chiliä ja se kyllä tuntui tosi näppärältä (ainakin kuivalla maalla). Kokemusta robsonin lasikuituisista versioista? Sain tarjouksen robson fusionista lasikuituisena mutkalla 228e.... Sopis jopa mun lompakolle.
Mikä mela/mistä?
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Robson
Kyllä pätkämelallakin retkeilee ihan hyvin. Olen kättänyt 194 cm POGO:a jokiretkeilyssä ( katso vaikka galleria-sivun Valtijoki kuvaa ) ja merelläkin.
Samalla reissulla oli myös Robson Chili mutkavarrellasekä Robsonin leipälapioita, eli seurameloja. Kukaan ei kaivannut pidempää.
Melontatyyli on silloin tietty pystympi eli sporttisempi ja kierroksia saa tarvittaessa lisää paremmin, kuin pidemmällä melalla. Itse en ole sileälläkään kaivannut pariin vuoteen pidempää tikkua.
Samalla reissulla oli myös Robson Chili mutkavarrellasekä Robsonin leipälapioita, eli seurameloja. Kukaan ei kaivannut pidempää.
Melontatyyli on silloin tietty pystympi eli sporttisempi ja kierroksia saa tarvittaessa lisää paremmin, kuin pidemmällä melalla. Itse en ole sileälläkään kaivannut pariin vuoteen pidempää tikkua.
Kaitsu L