Helatorstaina kymille
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Helatorstaina kymille
Helatorstaina Kontille?
Päivänkeikka, onko lähtijöitä? Tulen mielelläni kyytiin et Helsingistä tai joltakin metroasemalta.
Jutta o45- 110 5152
Päivänkeikka, onko lähtijöitä? Tulen mielelläni kyytiin et Helsingistä tai joltakin metroasemalta.
Jutta o45- 110 5152
Re: Helatorstaina kymille
Suunnitelma oli lähteä melomaan helatorstaina. Kymi voisi olla potentiaalinen vaihtoehto, jos nuo vesimäärät on kotomaisemien joissa tippuneet.
Eli pienellä varauksella ok, auto on.
Eli pienellä varauksella ok, auto on.
Minä voisin lähtä mukaan myös. Ollaanko yötä?
Päiväreissu meikäläisellä.
Mut aikatauluun vois kyl sisältyä parikin settiä, eli kohtuu ajoissa lähtö.
Mut aikatauluun vois kyl sisältyä parikin settiä, eli kohtuu ajoissa lähtö.
Ok minä lähen. Mihin tuun jacksonin kanssa?
Pitäisi ehkä myös tuoda kontilta 1 paatti Karille helsinkiin paluureissulla ... onnistuuko?
Pitäisi ehkä myös tuoda kontilta 1 paatti Karille helsinkiin paluureissulla ... onnistuuko?
Mulle sopis kertasetti. Jos ios muita samanmielisiä , niin soitelkaa.
Jukka 0405369727
Jukka 0405369727
Mikä on sopiva paikka? Mun puolesta ei niin väliä, Kehä 1 pitkin menee minulla suorin tie, joten sen läheisyys plussaa. Turun tieltä tulen kehä 1:lle.-=KH=- kirjoitti:Ok minä lähen. Mihin tuun jacksonin kanssa?
Eiköhän me neljä paattia saada helpohkosti kyytiin.
Eikä tuo kahden setin vaatimus oli kovin tiukka, yksi riittää myös kun tarkemmin ajattelee

Moro,
Mä olen myös lähdössä. Jos kyytiin mahtuu, ettekä lähde ihan sika-aikaisin, niin voidaan treffata Nesteellä Porvoon motarilla Söderkullassa.
Rauli
Mä olen myös lähdössä. Jos kyytiin mahtuu, ettekä lähde ihan sika-aikaisin, niin voidaan treffata Nesteellä Porvoon motarilla Söderkullassa.
Rauli
Rauli: Mahdut kyytiin, jos Jukka ei meidän kyytiin päädy.
Autoon mahtunee kohtuullisen mukavasti neljä henkeä. Katolle mieluusti maks. 4 paattia. Virittelen tänään pystytuet kattotelineisiin.
Olikohan Jutalla paattii mukana?
Autoon mahtunee kohtuullisen mukavasti neljä henkeä. Katolle mieluusti maks. 4 paattia. Virittelen tänään pystytuet kattotelineisiin.
Olikohan Jutalla paattii mukana?
Kertasetti sopii minulle myös hyvin.
Joka tapauksessa vain huominen päivä. Mikä on kyytitilanne?
Jutta o45- 110 5152
Joka tapauksessa vain huominen päivä. Mikä on kyytitilanne?
Jutta o45- 110 5152
No kyllähän mä johonkin kyytiin haluan!
Mahdutaanko vai tarvitaanko toinen auto?
Mahdutaanko vai tarvitaanko toinen auto?
Viis on vähän ahdasta ja jos pitää takasin tuoda vielä ekstrabaatti.
Mennään me Jukka mun autolla, tai sun. Ja varmaan tässä vielä ilmaantuu lisää kyytiläisiä.
Soitan sulle.
Rauli
Mennään me Jukka mun autolla, tai sun. Ja varmaan tässä vielä ilmaantuu lisää kyytiläisiä.
Soitan sulle.
Rauli