Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille

Kaipaatko seuraa tai kyytiä..

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

Juho

Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille

Viesti Kirjoittaja Juho »

Eilen sai surffailla auringonlaskuun asti ilman anorakkia, hieno fiilis!

Kakkosaalto on huippuhyvä tämän hetkisellä noin 120 kuution virtaamalla joten kannattaa mennä vaikka t-paitasäät taitaakin olla ohi toistaiseksi.
JuusoTre

Viesti Kirjoittaja JuusoTre »

Noniin, jos on huomenna 3.6. melomaan menijöitä niin laittakaahan viestiä palstalle. Mää olisin ainakin menossa. Viikonloppuna oli mahtavat virtaamat, tosi hauskaa melottavaa joka lähtöön!

-juuso-
Mikko_J

Viesti Kirjoittaja Mikko_J »

Terve!

Ensikertalaisena tulen huomenna kokeilemaan! Toivottavasti olisi muitakin paikalla, niin "oppisin talon tavoille" ja ei haittaisi yhtään, jos joku välillä koskessa hieman peräänkin katsoisi. Lähden iltapäivällä Helsingistä ja kyytiin mahtuu hyvin. Saa soittaa tai laittaa viestiä, jos on kyydin tarvetta.
Mikä olisi hyvä kellonaika olla perillä?

T: Mikko O5O-4O70844
TomiK

Viesti Kirjoittaja TomiK »

Moro!

Minäkin lähtisin lähtisin mielelläni kokemaan Kymijoen kuohut, jos vaan paikalla on joku joka osaa vähä varotella kosken vaaran paikoista. Juuso?

Viime kesänä Kallanmelojien koskikurssi käytynä, Kermankoski ja Konnekoski on tuttuja vesiä, Konnekoski myös kylmän veden aikaan. Eskimo kääntyy myös koskessa.

Ylläolevan kirjoittajan kans soittelin jo vähän kimppakyydistä.

Kypärä, mela ja liivit on tähän asti ollut lainassa Kallanmelojilta. Kajakki on oma. Lainaako Kohina kamoja vai ajanko huomenna Welhonpesän kautta? Jäsen en vielä ole.

Kertokaapa viisaammat mitä tehdä, kertokaa myös se jos sinne ei kaivata noboja jalkoihin pyörimään. :)

-Tomi, Nolla neljä nolla 960 1300.
JuusoTre

No Moroo!

Hianoo että on porukkaa tulossa. Perinteinen vesillelaskuaika lienee klo 18, mutta sen sanelee lähinnä se kuinka pk-seudulta ihmiset kerkiää paikalle. Korteeraan itse tällä hetkellä Kotkassa, joten mun aikataulu joustaa mihkä suuntaan vaan.

Tiistaimelontoihin on kaikki tervetulleita urheiluseurasta tai -seurattomuudesta ja taitotasosta riippumatta (kunhan on jokin koskikurssi käyty). Kohinan kalusto on tosin varattu vain seuran jäsenille. Mulla on ylimääräset liivit jotka saa lainaksi, ja kypäräkin järjestyy. Mutta meloilla on ainakin teoreettinen mahdollisuus päästä karkuun ja hukuksiin, joten se täytyisi olla omasta takaa. En voi seuran puolesta luvata kalustoa käyttöön.

Mielelläni näytän Kymijoen paikkoja, ja kimpassa mennään ja reskutellaan tarpeen tullen. Ilmotelkaa millon ootte mestoilla noin suunnilleen, niin lähetään meloon!

-juuso-

puh o4oo-93o211
mikktaho

Viesti Kirjoittaja mikktaho »

Olisiko viikon päästä tiistaina 10.6. melojia kontilla? Voisin järjestää työt siten, että olisin tiistaina tuolla päin liikkeellä ja työpäivähän on hyvä päättää tiistaimelontoihin.
aija

Viesti Kirjoittaja aija »

Kai koskimelojia on tulossa 10.6, että puolisukeltaja koskiuimari voi tulla eka kertaa.
mikktaho

Aija, tervetuloa! :)
AnttiP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

Mä tuun myös, lähtö Leppävaarasta neljän aikoihin.

-AnttiP
050-3853289
JuusoTre

Mo!

Mää tuun kanssa... Tormin surffiaallot kivassa kunnossa. Toivottavasti säilyy...

-juuso-
JyriH

Viesti Kirjoittaja JyriH »

Voisin lähteä 10.6 tiistaina porukkaan. Starttaan Otaniemestä, hyppään mieluusti kyytiin tai voin ottaa autonkin.

Jyri
O4O-548 1663
Anna

Viesti Kirjoittaja Anna »

Hei, olin viime vkl Kohinan alkeiskurssilla ja jätin vahingossa säkin kosteita vermeitä Kontille.. Parin tunnin ajomatka sinne ja tänne pelkän nihkeän märkäpuvun ja pyyhkeen takia tuntuu liiottelulta, mutta jos samalla reissulla pääsisi koettamaan jotain pientä kuohua, niin ei ehkä olisi ollenkaan turha reissu. Onnistuiskohan? (Juuso tietää mitä kaikkea kurssilla treenailtiin..)

Näppärää toki myös olisi, jos ei tarvitsisi keskittyä itse ajamiseen ja voisi jutella matkan aikana koskimelonnasta.. :)

Millaista reittiä meinasit/te Jyri / Antti ajaa? Mistä olisi mahdollista hypätä kyytiin? [Jos Herttoniemi ei reitin varrella, voin hyvin ajaa itse osan matkasta johonkin sopivaan paikkaan.] Olen kahden maissa valmis lähtemään.

Palaan asiaan yhden aikoihin.. Soittelen, jos tänne ei kukaan ehdi kirjoittelemaan..

t. Anna, nol viis nol 5172o82
AnttiP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

Meillä on jo auto täynnä (Antti, Jyri, Heikki ja J-P), mutta huhujen mukaan yhdessä kyydissä olisi Helsingin suunnalta tilaa. Laitan tekstarilla yhteystiedot.

Tänään taitaa olla Pernoolla muutama meloja vesillä :)

-AnttiP
mikktaho

Pernoolla oli tosiaan muutama meloja vesillä ja paljon nauravia kasvoja paateissa. Tulkaa kaikki muutkin mukaan, täällä on kivaa :)
aija

Viesti Kirjoittaja aija »

Seuraava kerta pakko väliin kun olen järjestänyt työt niin, että pääsen keskiviikkomelontoihin merelle. Tällä viikolla kävin tämän kesä ekan ja vikan sellaisen.
24.7 lähtien olen tulossa aina tiistaisin ja aloittelijana kiroan miksi viikossa ei ole enemmän tiistaita.
Vastaa Viestiin