Eli Venäjälle näillä näkymin lähdössä Tuomas P, Tomi H, Alpo, Kimmo K, Juri ja mie.
Pohjois-Savo-Karjalaan on tulossa muutakin porukkaa. Tämän hetken ennusteen mukaan mediaania vähän parempi tulvahuippu osuu paria päivää aikaisemmaksi. Luvassa ihan hauskoja pätkiä. Alustavia ilmoittautumisia niin Kohinalaisilta kuin keski-suomestakin.
Suomeen jäävä posse touhunnee jotain myös lauantai-sunnuntaina. Venäjälle hyökkäävät melovat to ja pe Suomessa.
http://poksadventure.blogspot.fi/p/pa-w ... l?spref=fb
Tuonhan voi halutessaan ottaa myös tämän reissun ohjelmaan.
Suunnitelma edelleenkin lyhykäisyydessään
Ke ajeteen etelästä Tahkolle
To Rotimo- ja Tiilikanjokea
Pe Arvotaan joku joki josta kerkiää kuudeksi Tohmajärvelle
La Meillä Uuksu ja muilla jotain muuta
Su henkiinjääneet kotiutetaan
Tahkolla on 1 mökki, joka majoittaa 9-10 melko mukavasti. Tällä hetkellä sinne majoittumassa Venäjän organisaation 5 tai 6 henkeä. Jos löytyy kauhiast lisää väkeä niin samassa kompleksissa on kohtuullismarkkinahintaisia mökkejä mahdollisuus varata.
Pohjois-Savo-Karjala ja Täältä tullaan Venäjä! 6.-8.5.
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Re: Pohjois-Savo-Karjala ja Täältä tullaan Venäjä! 6.-8.5.
Minä ja ToniS lähdetään Helsingistä ke ip ja jäädään loppuviikoksi kotimaan puolelle, onko muita melonnasta kiinnostuneita pe-su -> "Puntilla, Keyrityllä, Jäniksellä, Vaikolla tms. Jos virtaa riittää niin Saramoakin voisi harkita".
Toinen autokunta helpottaisi sukkulointia, muuten menee fillarihommiksi.
Toinen autokunta helpottaisi sukkulointia, muuten menee fillarihommiksi.
jhuitila
Lokaaleja on ilmoittautunut parikin porukkaa Rotimolle, mie voin laittaa niille deittikyselyn viikonlopuksi…
Puntinjoen periaatteessa voi vaikka hoitaa kävellen. Put innin ja take outin väli varmaan nelisen kilometriä.
Puntinjoen periaatteessa voi vaikka hoitaa kävellen. Put innin ja take outin väli varmaan nelisen kilometriä.
-
Hei!
Tuleeko se viisumi kotiin? Vai mikä siinä on systeeminä, mulle ei ole saapunut..
Tomi
Tuleeko se viisumi kotiin? Vai mikä siinä on systeeminä, mulle ei ole saapunut..
Tomi