Itähaaraan sunnuntaina, jo aamupäivästä buffaamaan!

Kaipaatko seuraa tai kyytiä..

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

rhm

Itähaaraan sunnuntaina, jo aamupäivästä buffaamaan!

Viesti Kirjoittaja rhm »

IB lähestyy, ja lehdetkin heräävät:

Oletko menossa Vanhakaupunginkosken itähaaraan sunnuntaina? Lähde jo aamupäivästä! HBL:n toimittaja Susanna Ilmoni (ihan suomenkielinen) tulee mielellään kuvaamaan ja jututtamaan melojia IB:tä buffatakseen sunnuntaina aamupäivästä, jos vain on kuvattavaa ja jututettavaa.

Laita viestiä minulle (040 505 5624, tai suoraan toimittajalle 040 562 9568), jos tiedät olevasi tulossa melomaan su 11.4 klo 10-12 välillä!

t. Risto
RKohvakka

Viesti Kirjoittaja RKohvakka »

Joo väkeä tarvitaan vesille sunnuntaina aamupäivällä. Kyseinen toimittaja otti yhteyttä Riston ohjeesta myös muhun. Sovimme, että jutun tekevä toimittaja soittaa mulle. Eli ilmoitelkaa tulostanne mulle tai Ristolle tai laittakaa tänne viesti.

Vesitilanteesta riippuen saatetaan meloa myös Vantaankoskella.

Myös telkkariuutisiin voi päästä. Katso seuraava viestiketju.
Jukka

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Tulkaa sunnuntaina Vanhikselle melomaan 11.15 alkaen. Paikalle tulee YLE:n ja Hufvudstadsbladetin kuvaajat tekemään ennakkojuttua iceBREAKista.
Paikaksi on siis sovittu tämä. Ainakin Petteri ja minä tullaan , ilmeisesti myös Aku.
JyriH

Viesti Kirjoittaja JyriH »

Petteri pääsi sitten tän aamun HBL:n kanteen :D Ja lehdestä löytyy sivun juttu aiheesta! Netistä en löytänyt juttua, mutta saattaahan se sinnekin ilmestyä. Jotain pieniä asiavirheitä jutussa taitaa olla, mutta ei välitetä niistä.

Niin, ja maikkarikin on alustavasti kiinnostunut tekemään jutun tällä viikolla. Ilmoittelen, jos päättävät tulla tekemään juttua.

Jyri
Vastaa Viestiin