Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille

Kaipaatko seuraa tai kyytiä..

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

Avatar
AnttiP
Viestit: 1184
Liittynyt: 11.12.2006 19:54
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

Perinteiset tiistaimelonnat tekevät comebackin, siis jos näin haluamme!

Tiistaisin Kymille lähtijät kokoontuvat täällä ja sopivat kimppakyydeistä yms. tällä pysyvästi ylös liimatulla topicilla.

Tiistaimelonnoista on tullut paljon toiveita ja niille on varmasti kysyntää. Tiistai-melontaan voi osallistua kuka tahansa, Kohina pyrkii varmistamaan että mukana on aina joku kokeneempi meloja.

Myös seuran ulkopuoliset melojat voivat osallistua tähän, mutta heillä on oltava oma melontakalusto/varusteet.

Ilmoita aikeistasi täällä, kerro mistä päin olet lähdössä, onko käytössäsi autoa tai jos tarvitset kyytiä yms. (PK-seudulta ohjeellinen lähtöaika on 16:30)

-AnttiP
Viimeksi muokannut AnttiP, 16.5.2012 9:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juho
Viestit: 94
Liittynyt: 19.12.2011 11:19
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Juho »

Mä voin lähteä kyytiin ens tiistaina jos ketään on menossa.
Avatar
AnttiP
Viestit: 1184
Liittynyt: 11.12.2006 19:54
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

Antti Lappalainen on kuulemma lähdössä 8.5.2012 ja hänellä on autossa tilaa.
Avatar
Antti Lappalainen
Viestit: 949
Liittynyt: 17.12.2006 11:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti Lappalainen »

Lähtö on 16.30 tiistaina, 8.5.2012. Puotilan metroaseman parkkikselta, joka on lähellä huoltoasemaa. Mukaan mahtuu vielä 2 ja kajakkeja.

Joo, aletaan käymään tiistaisin Kymijoella. Olis hyvä, jos saatais mahdollisimman monelle tiistaille aina jokun kokeneempi meloja mukaan, jos mukana on kokemattomampia melojia.

8.5.2012 tiistain melojia mahtuu mun kyytiin (pääkaupunkiseudulta) + kalustoa. Jokun toinen saa organisoida seuraavat tiistait.

Olis hyvä päästä lähtemään ajoissa, siis noin 16.30-17.00 viimeistään ja mieluiten max. yhden pysähdyksen taktiikalla tukka putkella, nopeusrajoituksia noudattaen Karhulaan.

Paluu on noin klo 23-24, tai miten yhdessä sovitaan.

Maksetaan kimpassa polttoainekulut. Keskimäärin, henkilömäärästä riipputen ehkä noin 15 euroa / henkilö jos on kaksi, mutta jos on yhteensä kolme, niin 12 euroa on varmaan sopivampi.

Mukaan voi tulla (mun kanssa), vaikka ei osaisi eskimokäännöstä koskessa.

Kuivapuku tms. olisi hyvä olla, jos eskimokäännös ei ole varma. Kesällä riittää uikkarit

Minkälaista on tiistaimelonta? Hauskaa vaihtelua, mutta jos on heikko kunto tms. niin seuraavana päivänä saattaa vähän väsyttää.

Antti L p. 045 67 57 420
Viimeksi muokannut Antti Lappalainen, 10.5.2012 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TeemuS
Viestit: 28
Liittynyt: 29.9.2008 21:01

Tiistaimelonta 15.5.

Viesti Kirjoittaja TeemuS »

Tiistaimelonnat jatkuvat tulevanakin tiistaina! Huikkaa halukkuutesi joko tähän foorumin topiciin tai mulle puhelimitse niin saadaan lähtijät ja logistiikka sumplittua. Itse olen lähdössä ajelemaan Vantaalta lentokentän tienoilta neljän maissa, kyytiin sopii sekä melojia että paatteja.

-Teemu

040 7055 342
RKohvakka
Viestit: 337
Liittynyt: 13.12.2006 20:27

Viesti Kirjoittaja RKohvakka »

Mä olisin lähdössä. Lähden Sörnäisistä joskus melko pian neljän jälkeen. Autoon mahtuu tai voin hypätä kyytiin.

Rauli

nolinelinoli 74 237 98
Avatar
AnttiP
Viestit: 1184
Liittynyt: 11.12.2006 19:54
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

Mä lähden myös!

Auto käytettävissä mutta voin hypätä myös kyytiin. Neljältä lähtö ok, olen Tikkurilan kulmilta lähdössä.

-AnttiP
050-385 3289
Avatar
AnttiP
Viestit: 1184
Liittynyt: 11.12.2006 19:54
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

Vielä lisäyksenä tiedoksi: Karkuuskosken aalto on nyt mega-hyvä!

Pääsee melomalla (kantamatta) sisään ja ilmaviin liikkeisiin on edellytyksiä (esim. Neitikosken aalto ei ole parhaimmillaankaan läheskään näin vauhdikas/iso). Joten ammattilaisten paukutellessa Ii-joella kelpaa meidänkin nauttia etelässä isosta aallosta!

-A
KaitsuH

Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Nyt tiistaina 22.5. vesille. Jos joku tarvitsee vaikkapa reskutusjelppiä, voisi ilmoitella, niin jäädään Kontille odottamaan eikä painuta vesille aiemmin. Myä ku tullaa Kouvolasta.

Miä
TeemuS
Viestit: 28
Liittynyt: 29.9.2008 21:01

Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille

Viesti Kirjoittaja TeemuS »

Pääkaupunkiseudulta käsin lähtevät, ilmoitelkaa innostuksenne minulle ja/tai tähän forumille/facebookiin niin sumplitaan logistiikka ja aikataulut parhain päin. Viime viikosta viisastuneena, lähdön pitää tapahtua itäpuolelta Helsinkiä viimeistään neljältä, jotta reissu ei venähdä ruuhkien takia liian pitkäksi. Ilmoita myös onko sinulla käytössä auto.

-Teemu

040-7055342
Avatar
JarkkoM
Viestit: 337
Liittynyt: 15.12.2006 14:19
Paikkakunta: Kouvola

Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille

Viesti Kirjoittaja JarkkoM »

Mie tarvin Kaitsu reskutusjelppiä mut miäkin tuun Kouvolasta ni ei tarvi paljon oottaa ku tuun palauttaa kamoja...
stm
Viestit: 119
Liittynyt: 19.5.2010 21:13

Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille

Viesti Kirjoittaja stm »

Olen tulossa palauttamaan Dieselin. Kyytiin mahtuu Helsingistä ainakin meloja tai pari, paatteja huonommin.
Sami
KaitsuH

Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Em miä kuule Jarkko jaksa sinuu reskuttaa, ku sul on aina pussit tyhjät. Mee omalla autollas.
TeemuS
Viestit: 28
Liittynyt: 29.9.2008 21:01

Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille

Viesti Kirjoittaja TeemuS »

Sami,

lähden mukaan, jos kyytiin mahtuu (ei paattia), voin tulla sopivaan paikkaan. Soitteletko mulle huomenissa mikä on tilanne ja suunnitelma.

Teemu
0407055342
Avatar
AnttiP
Viestit: 1184
Liittynyt: 11.12.2006 19:54
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Tiistai-melonnat 29.5.2012

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

Tiistaina Pernoolle, voin lähteä autolla tai hypätä kyytiin. Liikkeelle mielellään neljän aikoihin tai viimeistään puoli viiden aikaan (pk-seudun itäpuolelta). Itse lähden lentokentän kulmilta liikkeelle.

Mukaan mahtuu niin kokeneempia kuin kokemattomampiakin melojia, viikonlopun kurssin käyneitä on alustavien tietojen mukaan tulossa, vahvistakaa tänne tai s-postilla.

-AnttiP
antti.paavilainen(ät)kohinaa.com
050-385 3289
Vastaa Viestiin