Viikonlopun jatkokurssille kyytejä
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Viikonlopun jatkokurssille kyytejä
Moi
Mennäänkö kimppakyydillä jatkokurssille?
Mennäänkö kimppakyydillä jatkokurssille?
Re: Viikonlopun jatkokurssille kyytejä
Moi,
Olen lähdössä Perjantaina Kontille töiden jälkeen ja paluu Sunnuntaina. Kyytiin mahtuu.
Lähtö Espoon Suomenojalta 16.30 jälkeen joko Lauttasaaren kautta tai kehää pitkin.
-Antti- o4o-509019o
Olen lähdössä Perjantaina Kontille töiden jälkeen ja paluu Sunnuntaina. Kyytiin mahtuu.
Lähtö Espoon Suomenojalta 16.30 jälkeen joko Lauttasaaren kautta tai kehää pitkin.
-Antti- o4o-509019o
Moikkelis. Mulla on kohinan kamoja lainassa Ruotsin reissun jäljiltä enkä ehdi lähiaikoina kontille. En siis tarvitse itse kyytiä, pelkästään kamoille. Siis yksi mela ja yksi ikeakassi. Sopimuksen mukaan voin toimittaa Helsingin sisälle joku ilta. Kamat kiittää.
Nolviisnol 403 2991
Elias.L
Nolviisnol 403 2991
Elias.L
Hei,
Kyyti kelpaisi jatkokurssille. Olisin noudettavissa Länsiväylän tai Kehä I varrelta esimerkiksi Karhusaari/Keilaniemi kohdilta.
t. Jarmo Pensola
o5o-4827423
Kyyti kelpaisi jatkokurssille. Olisin noudettavissa Länsiväylän tai Kehä I varrelta esimerkiksi Karhusaari/Keilaniemi kohdilta.
t. Jarmo Pensola
o5o-4827423
Moi,
Tarvitsisin myös kyydin jatkokurssille. Lähtöaika perjantaina joustaa. Olisi hienoa, jos mukaan mahtuisi freestyle-paattini (Bliss Stick RAD 185). Se menee takakonttiinkin, jos toisen takapenkin laskee. Paatti on minulla kotona Vuosaaressa, mutta saan sen julkisilla muuallekin. Olisiko kellään autossa vielä tilaa?
T. Sara Myllylä
040 350 2948
Tarvitsisin myös kyydin jatkokurssille. Lähtöaika perjantaina joustaa. Olisi hienoa, jos mukaan mahtuisi freestyle-paattini (Bliss Stick RAD 185). Se menee takakonttiinkin, jos toisen takapenkin laskee. Paatti on minulla kotona Vuosaaressa, mutta saan sen julkisilla muuallekin. Olisiko kellään autossa vielä tilaa?

T. Sara Myllylä
040 350 2948
Mulla on vähän oudot aikataulut, pääsen vasta lauantaiaamuksi kontille ja pysähdyn paluumatkalla Porvoossa pariks tunniks joten ihmisten kuskaaminen menee hankalaksi
Mut jos et Sara saa paatille muuta kyytiä niin soita mulle, voin ottaa sen perjantaina tohon autoon ja pudottaa sunnuntai-iltana sulle Vuosaareen.
-tuomo
o4o 5o2 7812

-tuomo
o4o 5o2 7812
-
Hei,
Olisin lähdössä vuosaaresta vkl kurssille melomaan ja tarvitsisin kyytiä, mieluiten ottaisin paattini mukaan, mutta voin myös jättää sen tarvittaessa pois jos kontilta saa lainaan. Lähtisin mieluiten la aamuna tai pe illalla ( pääsen töistä vasta 1800)
Terveisin, Toni
040 553 5407
Olisin lähdössä vuosaaresta vkl kurssille melomaan ja tarvitsisin kyytiä, mieluiten ottaisin paattini mukaan, mutta voin myös jättää sen tarvittaessa pois jos kontilta saa lainaan. Lähtisin mieluiten la aamuna tai pe illalla ( pääsen töistä vasta 1800)
Terveisin, Toni
040 553 5407
Mun kyyti on täysi.
-Antti-
-Antti-
Mullakin nyt auto täysi, Toni + Tonin ja Saran paatit tulee kyytiin. Yritetään olla aamulla kasin aikohin Kontilla.
-tuomo
-tuomo