Juhannusta
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Juhannusta
Onkohan kukaan menossa Kontille, vai saako itsekseen lämmitellä saunaa, jos menee?
Sami
Sami
Sami
-
Re: Juhannusta
Menossa myös! Näillä näkymin pe-päivällä lähtö ja paluu la-illalla.
-
Hyvin todennäkösesti myös minä ja Elias.
Tiedustelen kyytiä kahdelle Helsingin seudulta joko torstai-iltana kuuden jälkeen tai (mielummin) perjantaina johonkin aikaan. Ja paluukyyti sunnuntaina ois kans kiva. Bensarahaa toki tarjotaan.
Jos löytyy tilaa autosta ni mun nro on 0400733758
Peppi
Tiedustelen kyytiä kahdelle Helsingin seudulta joko torstai-iltana kuuden jälkeen tai (mielummin) perjantaina johonkin aikaan. Ja paluukyyti sunnuntaina ois kans kiva. Bensarahaa toki tarjotaan.
Jos löytyy tilaa autosta ni mun nro on 0400733758
Peppi
Lähden liikkeelle torstai iltana varmaan tuossa kuuden aikaan ja kyytiin kyllä sopii. Anna-Riinalta varmaan voisi kysellä kyytiä lauantaille.
Sami 0407787303
Sami 0407787303
Myö saatii Pepin kanssa auto käyttöön. Lähetään ajelemaan Itä-Helsingistä pe puoliltapäivin. Jos sopii jonkun kanssajuhlijan aikatauluun, niin tervetuloa kyytiin. Takasin varmaan sunnuntai iltana vasta.
Hienoa, tulen mielelläni kyytiin! Itä-Helsingistä minäkin.Elias.L kirjoitti:Lähetään ajelemaan Itä-Helsingistä pe puoliltapäivin. Jos sopii jonkun kanssajuhlijan aikatauluun, niin tervetuloa kyytiin.
Jussi Riku
puhelin +358 50 2426
Helsinki, Roihuvuori
puhelin +358 50 2426
Helsinki, Roihuvuori