Myy tai anna hajonnut kajakkisi minulle

Täällä varusteet kiertävät parempaan käyttöön

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

MrHat
Viestit: 79
Liittynyt: 30.10.2007 15:40
Paikkakunta: kaupunkipääseutu

Myy tai anna hajonnut kajakkisi minulle

Viesti Kirjoittaja MrHat »

Moi
Osittain XXX:n innoittamana, osittain jonkun muun mielenhäiriön vuoksi minulle on päätynyt muutama vanhan polven koskipaatti (näin 80 -luvulla koskimelonnan aloittaneelle ne kylläkin on uusia ja moderneja).
Niiden sisuskalut on kuitenkin kehnot tai niitä ei ole ja ajattelin tehdä asialle jotain. Tarkoitus on kokeilla kaikkea. Finnfoamia, liimaa, kuitua, popniittejä yms. Tuloksena voi olla kunnon frankenboat, mutta toivottavasti sillä olisi mahdollisesti vielä hauska meloakin.
Sun hajonnut paattisi voisi mahdollisesti luovuttaa toimivia osia, kuten penkkejä reisitukia yms. tähän projektiin. Jos olet rei´ittänyt/taittanut/katkonut/moottoritielle pudottanut 0-15 vuotiaan lasku- tai pelipaattisi liian monesti tms., niin olisin kiinnostunut ottamaan sen pois sinun nurkistasi ja kierrättämään siitä soveltuvat osat. Tai ainakin yrittäisin.

Koska miksi meloa tai opetella paremmaksi melonnassa, jos voi sen sijaan voi kykkiä piilossa kevätauringolta ja rakennella ja näprätä melonta-aiheisia keskinkertaisia härpäkkeitä, joita voisi uutenakin ostaa?

.aarne
Älä laita akvarioon kiehuvaa vettä.
MrHat
Viestit: 79
Liittynyt: 30.10.2007 15:40
Paikkakunta: kaupunkipääseutu

Re: Myy tai anna hajonnut kajakkisi minulle

Viesti Kirjoittaja MrHat »

Herätänpäs tämän.

Onko sinulla hajonnut tai hajoamassa freestyle- tai laskupaatti, jossa olisi kuitenkin jonkinlaiset nykyaikaiset sisuskalut? (edit: nykyaikaiset = 15-20 vuoden sisään tehty?)

Olisin kiinnostunut siitä. Käyttäisin sitä todennäköisesti elimenluovuttajana vanhukselle.
Älä laita akvarioon kiehuvaa vettä.
Vastaa Viestiin