Roadtrippi kesaksi!

Kaipaatko seuraa tai kyytiä..

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

jussit

Roadtrippi kesaksi!

Viesti Kirjoittaja jussit »

Kesan suunnitelmia funtsiessa, tuli mieleen etta kesakuussa olisi tarkoitus ajella pohjoiseen ruottalaisten kisoihin ja sielta vapaalla aikataululla norjan puolelle ja sjoalle! Jos kenellakaan on kiinnostusta kunnon roadtrippiin niin kyytiin varmasti mahtuisi muutama persoona ja kajakki!!!

Terveisia kaikille taalta lamposista!

Jussi
TuomasV

Viesti Kirjoittaja TuomasV »

Et olekaan Niilillä jouluun saakka?

Ruotsalaisten kisat on siirretty pidettäväksi 4-8.7.

Meillä on suunnitelmissa jatkaa sieltä seuraavaksi viikoksi Norjaan melomaan Mo I Ranan ja Hattsjelldalenin alueen jokia. Mukaan vaan!
KaitsuH

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Jou! Mie lähen ainakin teidän völjyyn. Tuollaista suunnittelin jo itsekin, mutten keksinyt, kuka olisi lähtenyt myös sinne päin. Se Sjoan kurjuushan on nyt nähty, turha sinne on mennä ranteitaan auki viiltelemään, sen tuhannennen kerran.
aapo

Kyllä!

Viesti Kirjoittaja aapo »

Mie oon völjyssä myös. Tarvittaessa ja ehkä jopa todennäköisesti omalla autolla. Voisin myös vähitellen sieltä Sjoalle valua, mutta tokihan pitää Kaitsun kaa koluta myös Mo i Rana. Viime kerrasta jäi niin hianot muistot... Tällä kertaa aion tosin pitää Kaitsun kiinni työelämässä pitämällä yllä keskustelua sohvatyynyjen päällisten värin sopivuudesta vuoden aikaan (nimimerkillä "Mulla on paljon keski-ikäisiä kollegarouvia").

Onko Jussilla joku hippibussi, kun oikein muutamakin kyytiin mahtuisi?

T. Hanska Halonen
TuomasV

Viesti Kirjoittaja TuomasV »

No niin pikkuhiljaa alkaa olla reskutusosastokin kunnossa :)

Meillä on tosiaan the grand plan lähtee juhannukselta reissuun ja meloa mennessä Ruotsin creekkejä ja Buat sun muut jos vesi riittää. Käydä pyörähtään sjoalla ja ehkä Vossissa ja sit palata takasin ruotsin kisoihin.

Jos jollain on samantapaisia suunnitelmia (Hanska?) niin voitais ainakin jossain tavata ja meloo jotain jokia.
Satu

Viesti Kirjoittaja Satu »

Morjensta,

muakin kiinnostaisi lähteä pohjoisen kautta Ruotsin / Norjan puolelle, joko juhannukselta tai viikkoa myöhemmin. Riippuen siitä saanko laahattua itteni Turkkiiin kesäkuussa viikoksi...

Omalla autolla meen kun en osaa olla ilman ja luultavasti joitakin päiviä pitäis Sjoan alueellakin viettää...

Satu
jussit

Viesti Kirjoittaja jussit »

Hyvat ihmiset, nyt ei ollut puhe mistaan paivamaara paketti matkasta norjaan ja takaisin!
Vaan enemman vapaalla aikataululla tapahtuvasta melonta missiosta!
Pohjois norja kuulostaa varsin houkuttelevalta! Ja hanskan musisoinnit kuinka voinnkaan odottaa kesaan onko levy jo levinnyt afrikan markkinoille?! Pohjoisen poikien aikataulut vaikuttaa sopivilta! JA Satun tulisi vieraantua tyosuhde autoista ja hypata mun kyytiin! Autoon mahtuu ja paljon! Ilmaston muutoksen vuoksi olisi mukava saada muutama kyytiin!
Ala Tuomas huoli olen taalla takaisin marraskuussa, mutta pitaa pysya liikkkeesa!!

Jussi 8)
Satu

Viesti Kirjoittaja Satu »

Jep, vapaalla aikataululla kunhan reissu mahtuu 2-3vk sisaan... :)

Ikava kylla mun auto ei oo tyosuhdeautoa nahnytkaan, mutta en kylla uskalla tulla sunkaan kyytiin koska siina vois kayda niin etta aikataulut unohtuu ja syksylla ihmettelisin etta missas se tyopaikka olikaan...

Mutta munkin kyytiin mahtuu ainakin 1 hlo. Ja pohjois-norja houkuttelee myoskin!
Vastaa Viestiin