Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Käviskös lähtö joskus alkuiltapäivästä ja illalla takaisin? Yöksi jääminenkään ei ihan mahdoton ajatus.
Olisin lähdössä Haagan suunnasta ja voin hypätä kyytiin jossain pk-seudulla, tai sitten lähden omalla hiacella, jolloin voin ottaa yhden matkustajan ja kohtalaisen määrän kajakkeja.
Olisin lähdössä Haagan suunnasta ja voin hypätä kyytiin jossain pk-seudulla, tai sitten lähden omalla hiacella, jolloin voin ottaa yhden matkustajan ja kohtalaisen määrän kajakkeja.
Ville Aarnio
040 5034893
040 5034893
Minulla ei ole autoa ja kajakit ovat krunikassa. Päästäisiinkö esim. Jussi sinun kyydissä kaikki (ville,minä ja kolme kajakkia)?
K
K
Onko huominen melonta päivävuoron hommia vai löytyykö lähtijöitä myöhempään? Itse olisin lähdössä Espoosta puoli viiden aikaan, kyytiin mahtuu tarvittaessa.
-Antti- nolla 40 5090190
-Antti- nolla 40 5090190
Lähden huomenna iltapäivällä otaniemestä kontille ja palaan jossain vaiheessa keskiviikkona sieltä vuosaareen. Kyytiin mahtuu!
Jukka K
nollaviisnolla-3079075
Jukka K
nollaviisnolla-3079075
Kouvolasta huomenna pikavisiitti lähtö circa fem.
Jarkko
Jarkko
Onko huomenna 23.7. mahdollisesti tulossa porukkaa Kymille?
Jos melontaseuraa löytyy, niin mulle sopisi melonnat periaatteessa mihin aikaan vain.
Satu M
Jos melontaseuraa löytyy, niin mulle sopisi melonnat periaatteessa mihin aikaan vain.
Satu M
Meitä olisi 2 tulossa kampista. Ei paatteja, mutta ei myöskään autoa.
Olen tulossa Kouvolasta, joten kyyteihin Kampista en voi valitettavasti auttaa..
Satu
Satu
-
Meitä kaksi tulossa Anjalasta, Kontilla klo18. Olisimme kiitollisia jos olisi kokeneempaa Kymillä kävijää paikalla jos tarvitsee apuja. -Minna
En uskalla itseäni kauhean kokeneeksi laskea, joten olisi hyvä jos paikalla olisi joku oikeasti kokeneempi meloja.
Satu
Satu
Jos kyyti löytyy niin tiistaina melomaan. Laajasalosta kyytiin mies, pikkupaatti ja mela.
Perun, selkäremppaa
Perun, selkäremppaa

Viimeksi muokannut huislanti, 5.8.2013 17:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jhuitila
Onko huomenna kukaan tiistaimelomassa? Mä oisin menossa tuonne yhden vastikään kurssin käyneen kanssa, mutta kun meillä ei ole avaimia konttiin...
Huomenna Kouvolasta puolviiden maissa kohti konttia kyytiä saannilla tai annilla
o4o 563 7788
o4o 563 7788
Onko joku menossa tulevana tiistaina eli 13.8. Kontille tiistaimelomaan, oltais tulossa Helsingistä sinnepäin, mutta meillä ei ole avainta. Toki kokeneempi seurakin on tervetullutta sen avaimen lisäksi 

eiköhän myö eliaksen kanssa olla kontilla