Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
-
Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
lähden Otaniemesta klo. 15.30. Tervetuloa mukaan!
nolviisnol4B73772
nolviisnol4B73772
Nummelasta lähti kolme tarkkailtavaksi luokiteltavaa kohti konttia (Tuomas, Kristian ja minä) joten tapahtumia tiedossa 

Tänään ruuhkaa Kontilla, tiistain sessioihin osallistui 20 kohinalaista. Ensi viikolla taas isolla joukolla? Nimiä kehiin! 

Tiistaina Kouvolasta päin röitten jälkeen jos täältä metropolista muita on menossa...
Erityisesti aloittelijoille suunnattu tiistaimelonta 23.6.2015. Vesillelähtö klo 18 aikaan ellei muuta porukka sovi. Ohjaajiksi lupautunut tähän mennessä Antti Lappalainen, Satu Sarkola ja Jarkko Mikkola.
Viikontakaisesta viisastuneena toive/vinkki (~vaatimus): Ilmoittautukaa tänne foorumille! Viimeksi paikalle tuli kaksinkertainen määrä kuin mitä ennakkoon tiedossa ja tuolloin ei riittänyt kaikille kalustoa ja myöskin ohjaajia olisi haalittu enemmän, jotta homma olisi kaikin puolin mielekästä (riittävästi kaikille henkilökohtaista ohjausta ja toisaalta ei kohtuutonta kuormaa ohjaajille).
Ilmoittautumaan siis! Jos on henkilökohtaisia syitä, ettei halua julkisesti ilmottautua, niin viestiä voi laittaa privaattina LAntille (tai vaikka allekirjoittaneelle, itse en tosin nyt ole paikalle tulossa).
LAntti (siis Antti Lappalainen) laittanee myös itse huomenna foorumille viestiä, mutta pyysi ilmoittamaan että heidän kyydissä pääsee pk-seudulta Kontille.
-PAntti
050-385 3289
antti.paavilainen(ät)kohinaa.com
Viikontakaisesta viisastuneena toive/vinkki (~vaatimus): Ilmoittautukaa tänne foorumille! Viimeksi paikalle tuli kaksinkertainen määrä kuin mitä ennakkoon tiedossa ja tuolloin ei riittänyt kaikille kalustoa ja myöskin ohjaajia olisi haalittu enemmän, jotta homma olisi kaikin puolin mielekästä (riittävästi kaikille henkilökohtaista ohjausta ja toisaalta ei kohtuutonta kuormaa ohjaajille).
Ilmoittautumaan siis! Jos on henkilökohtaisia syitä, ettei halua julkisesti ilmottautua, niin viestiä voi laittaa privaattina LAntille (tai vaikka allekirjoittaneelle, itse en tosin nyt ole paikalle tulossa).
LAntti (siis Antti Lappalainen) laittanee myös itse huomenna foorumille viestiä, mutta pyysi ilmoittamaan että heidän kyydissä pääsee pk-seudulta Kontille.
-PAntti
050-385 3289
antti.paavilainen(ät)kohinaa.com
Yksi aloitteleva koskimeloja ilmoittautuu tulevalle tiistaille.
Kiitoksia jo etukäteen =)
T: Veli-Matti
Kiitoksia jo etukäteen =)
T: Veli-Matti
Irina ja Mikko tulee 23. päivä melomaan. Lähdetään Espoo / Helsinki akselilta neljän aikaan. Kaksi mahtuu kyytiin.
Huomenna taas tulossa. Lähden Haagan nurkilta kehä ykköstä pitkin noin kolmen-puoli neljän aikoihin. Jos on kyydin tarvetta, niin ilmoitelkaahan.
T. Mikko O4O-3O16O37
T. Mikko O4O-3O16O37
Hei, Anna ja Otto ilmoittautuvat tiistai-melontoihin 23.6.2015.
Opastuksen tarpeessa molemmat.
Tapaamisiin kontilla!
A & O
Opastuksen tarpeessa molemmat.
Tapaamisiin kontilla!
A & O
Jäämme Antin kanssa yöksi Kontille. Menomatkalla saa kyydin. Lähtöaika on joustava. Viimeistään iltapäivällä. Tervetuloa mukaan. PS Paluumakallekin pääsee kyytiin joko ke tai to.
satusar
Moi Satu et co, mihin aikaan meinasitte saapua kontille? Lomalla kun on niin voi yrittää välttää kiirettä ja ruuhkaa ja olla kerrankin ajoissa paikalla.. Eikä ole kiire myöskään illaksi kotiin. Meinattiin ottaa varmuuden vuoksi yöpymiskamat mukaan, jos porukkaa sattuis riittämään ke-aamupäivän melontoihin..
A & O
A & O
Tulossa huomenna melomaan.
Sen verran raju veto, että tulen Turusta tiistaimelonnalle. Lähtö Turusta joskus 14-15 maissa. Yö Kontilla ja sitten tyyliin aamukuudelta takaisin. Reitti lähtökahtaisesti Turku-kehä I-Kotka. Autossa kyllä tilaa.
Henrik K
O4OO-764401
Henrik K
O4OO-764401
Hieno veto, täältä nousee peukku pystyyn!hkronhol kirjoitti:Sen verran raju veto, että tulen Turusta tiistaimelonnalle.
Ensi tiistaina 30.6 olisi taas suunta Kontille!
Itse ajattelin mennä sellaista aloittelevalle sopivaa tahtia, tervetuloa mukaan!
Sirpa
0405489188
Itse ajattelin mennä sellaista aloittelevalle sopivaa tahtia, tervetuloa mukaan!
Sirpa
0405489188