Neitikoski

Koskimelonnan yleinen keskustelu

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

SimoP

Neitikoski

Viesti Kirjoittaja SimoP »

Olin tanaan haahuilemassa paikallisessa outdoor meccassa (www.mec.ca) ajatuksena ruveta valmistautumaan tulevaan hiihtokauteen kun melonta kausi on meikalaiselta ohi talta eraa. no sukset jai ostamatta, mutta mukaan tarttui uusin numero kayak session lehdesta lahinna siina olevan Stikine jutun takia, mutta suureksi yllatyksessi sielta loyty esittely meikalaiselle tutummastakin melonta kohteesta, Neitikoskesta. good stuff!!!

-Simo
Antti Lappalainen
Viesti:

Stikinejoki on aina kiehtonut melojia.....

Viesti Kirjoittaja Antti Lappalainen »

Stikinejoki on aina kiehtonut melojia..... :roll:

Surffailin neuvomassasi linkissä ja hiirellä klikkailemalla ja Visakortin numeron kirjoittamalla (noin 9 euroa) ko lehti tuli tänään kotiimme. :P

Yksi sivu on tosiaan Suomesta, Neitikoskelta ja näkyy olevan hyviä kuvia, tuttuja melojia, Satu V-W:n aikaansaama mainio sivu.

Lehdessä pieni juttu myöskin Nepalista. Peak UK Himalayan Challnege näkyy olevan 17-19.11.2007 ja kuvia suurista aalloista ympäri maailmaa (suurempia kuin Suomen, polvenkorkuiset stopparit) :shock: .
Satu

Viesti Kirjoittaja Satu »

Niin - kiitos kaikille kuvia lähettäneille!!!

Kuvia tuli paljon ja laitoin niitä eteenpäin kasan nimien kera, herrat Kayak Sessionissa sitten poimivat ne kuvat mitkä halusivat käyttöönsä. Liuta kuvaajien nimiä oli jutussa mukana. :)

Ja Toonin piti lähettää mulle kasa lehtiä mutta mutta, lehtiä tuli kotio tasan kaks. Ne ranskalaiset..........

Satu
jorge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jorge »

Satu kirjoitti:Niin - kiitos kaikille kuvia lähettäneille!!!

Kuvia tuli paljon ja laitoin niitä eteenpäin kasan nimien kera, herrat Kayak Sessionissa sitten poimivat ne kuvat mitkä halusivat käyttöönsä. Liuta kuvaajien nimiä oli jutussa mukana. :)

Ja Toonin piti lähettää mulle kasa lehtiä mutta mutta, lehtiä tuli kotio tasan kaks. Ne ranskalaiset..........
Ja kuvakrediititkin meni vähän niin ja näin, ranskisten suurpiirteisesti. Mun kuvia oli 2 lehdessä eikä 15s mainetta ollenkaan. :(

Vähän asiasta sivuun. SAS Panorama lehdessä (Kesä-Heinäkuu 07) (löytyy lentokoneen istuintakusta) oli 2 aukeaman juttu Mariann Saetherista. Ihan hyvä juttu oli..
Vastaa Viestiin