Perinteinen mölkkymestaruussarja käynnistyy lauantaina klo 18 aikoihin Kontilla.
Tulevat osakilpailut/säännöt
Osakilpailuita voi järjestää Kontilla minä tahansa kesäviikonlopun lauantaina. Tulokset kirjataan Kontin vieraskirjaan ja kesäkauden mestari julkaistaan pikkujouluissa tai jossain muussa sopivassa yhteydessä. Mestaruuden päättää/laskelmoi/tilastoi rippikoululaisten ylipapitar, eli puheenjohtajamme R. Kohvakka. Eräs nimettömänä pysyvä yritys lahjoittaa tähän hyvän palkinnon! Kilpailuun saa osallistua tietenkin myös Kohinan ulkopuoliset pelaajat.
Mölkky
http://fi.wikipedia.org/wiki/M%C3%B6lkky
-Antti
p.s.Piilomainos: Kontilla talkoillaan (polttopuita yms.) ensi viikonloppuna lauantai-iltapäivänä sekä sunnuntaina (=saa tulla mukaan)
Kontin mölkkymestaruussarja
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
a
Seinäin sävyttämistä. Jääkiekon katsontaa. Kalliolouhoksilla sormet verillä kiipeilyä. Ja nytpä vielä oikein mölskyttelyä! Ai jai, kyllä nyt pistävät parastaan, jotta väkeä kontille saapuisi! (mutta Kaitsua ei)
Miten olisi ranskalaisten elokuvien pitkä viikonloppu? Pitsinnypläystalkoot? Moniöinen lautapelihompsuttelu? Teekestit? Vanhojen naulojen suoristamisaamu? Kanootinpakkaus- ja retkiaamupuuronkeittokurssi?
Ok. Ymmärrän pysyä poissa huudeilta. Mutta Koivukosken haarassa näkyy jo tänään hulisevan lähes 100 mottia vettä. Koivukosken hole on varmaankin hyvä, ja ennen kaikkea Koivukoski-Lankkari voisi olla nyt ihan mukava melontaretki! Jos joku ei ole vielä ko. klassikkoa melonut (Mikko Olli: "Jokaisen koskimelojan pitäis kyl meloo tää pätkä kerran kesässä!"), voisin lähteä sinne, vaikka sunnuntaina. (jos nyt paljumelonnoilta, kymmeneltätikultalaudalla ja kirkonrottaa pakoon mustanpekan kanssa ehditte, ja teetä sitte päälle)
Miten olisi ranskalaisten elokuvien pitkä viikonloppu? Pitsinnypläystalkoot? Moniöinen lautapelihompsuttelu? Teekestit? Vanhojen naulojen suoristamisaamu? Kanootinpakkaus- ja retkiaamupuuronkeittokurssi?
Ok. Ymmärrän pysyä poissa huudeilta. Mutta Koivukosken haarassa näkyy jo tänään hulisevan lähes 100 mottia vettä. Koivukosken hole on varmaankin hyvä, ja ennen kaikkea Koivukoski-Lankkari voisi olla nyt ihan mukava melontaretki! Jos joku ei ole vielä ko. klassikkoa melonut (Mikko Olli: "Jokaisen koskimelojan pitäis kyl meloo tää pätkä kerran kesässä!"), voisin lähteä sinne, vaikka sunnuntaina. (jos nyt paljumelonnoilta, kymmeneltätikultalaudalla ja kirkonrottaa pakoon mustanpekan kanssa ehditte, ja teetä sitte päälle)
Tästä tuli mieleeni Brianin elämästä lainaus:
"Olette ymmärtäneet aivan väärin. Teidän ei tarvitse seurata minua.
Teidän ei tarvitse seurata ketään!
Teidän pitää ajatella itse. Te olette kaikki yksilöitä.
Me olemme kaikki yksilöitä!
-Te olette kaikki erilaisia. -Me olemme erilaisia!
Minä en ole. . .
Teidän on ajateltava itse asioita.
Meidän on ajateltava itse asioita!
-Juuri niin. -Kerro lisää!
Älkää antako kenenkään kertoa teille, mitä pitää tehdä. "
Jotenkin liitän tämän koskimelontaan ja talkoiluun. Yhdessä ja silti erikseen.
"Olette ymmärtäneet aivan väärin. Teidän ei tarvitse seurata minua.
Teidän ei tarvitse seurata ketään!
Teidän pitää ajatella itse. Te olette kaikki yksilöitä.
Me olemme kaikki yksilöitä!
-Te olette kaikki erilaisia. -Me olemme erilaisia!
Minä en ole. . .
Teidän on ajateltava itse asioita.
Meidän on ajateltava itse asioita!
-Juuri niin. -Kerro lisää!
Älkää antako kenenkään kertoa teille, mitä pitää tehdä. "
Jotenkin liitän tämän koskimelontaan ja talkoiluun. Yhdessä ja silti erikseen.