Kontille to-su 29.7.-1.8.

Kaipaatko seuraa tai kyytiä..

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

JuhaH
Viesti:

Kontille to-su 29.7.-1.8.

Viesti Kirjoittaja JuhaH »

Howdy!

Kävin viikko sitten Kohinan järjestämällä koskimelontakurssilla. Kurssi oli todella hyvä ja koskikärpänen taisi päästä puraisemaan. Olen liittymässä Kohinan jäseneksi ja sain luvan käydä harjoittelemassa kontilla, vaikka minulla ei vielä ole avainta. Käyn ajoittain merimelomassa, mutta koskimelonta kiehtoo monipuolisuutensa vuoksi enemmän.

Onko joku tulossa ensi viikolla kontille? Olisi kivaa päästä reenaamaan, vielä kun opit ovat tuoreessa muistissa. Vesillä nähdään!

Btw, viikonloppuna oli juttua Kohinan Facebook ryhmästä. Sellaista ei nähtävästi ollut aikaisemmin, joten pullautin sellaisen tänne.
KaitsuH

Jou!

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Jou!

Miä oon varmaan tulossa sinne vaappumaan (Kouvolasta) joskus perjantai-iltana. Selkä ihan vitun paskana, mut kait se kestää kaljan kittaamisen.

KaitsuH
JuhaH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JuhaH »

Tulevana viikonloppuna on se nuorille suunnattu kurssi. Mahtaako siellä olla kerhon kajakkeja vapaana?

Olen tulossa perjantaina Helsingistä Kontille ja palaan sunnuntaina. Kyydissäni pääsee mennen tullen jos joku on kyytiä vailla. Pirauta 050 5509006,niin sovitaan kyydeistä..
Vastaa Viestiin