Jou!
Summanjoki on nyt jytkykunnossa! Kiinnostaisikohan ketään lähteä oikein jytkylle kevätretkelle vaikkapa ensi lauantaina? Voitais meloa pitkän kaavan kautta, Sippolan Hirvelästä aina Pitkäkoskelle asti. Koskien välissä on kilometritolkulla tasaistakin vettä, mutta kosketkin ovat nyt melkoisen jytkyjä, vettä jytkyt 28 mottia! Retki soveltuu niin tuoreille melojille kuin jo kuluneemmillekin, ja mm. Jarkko M. voi kertoa viime kevään retken perusteella tarkemmin kivien pehmeästä luonteenlaadusta. (jytkyjä ovat)
Miä
Summanjoki-jytkäys pääsiäisenä?
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
äää
Joo, koitan saada itteni melontakuntoon. Varmaan pitäis tehdä oma topiikki, kuka johtaa kevätvesipaskatautitilastoa. Meinaan vaan, että on nyt aika vitsit vähissä, ei kestä ees raanavesi sisällä. Ja taitaa mulla olla 6. kerta, kun moinen riemu kohtaa: 3 kertaa Vantaalta, 2 kertaa Kymiltä ja kerran Tornionjoen tulvavesistä. Voi saatana mitä meininkiä!
Jokivettä ei pidä juoda. Vitsit vitsinä, paska tilanne.
En tiedä, mikä lienee, etten ole kertaakaan sairastanut vatsatautia Vantaan vedestä , vaikka siellä aina keväisin plutin.
Mulla on systeemi, etten niele edes sylkeä, vaan syljeskelen koko ajan ja melonnan jälkeen huuhtelen suun puhtaalla vedellä ennenkuin juon. Tai sitten mulla on vaan tuhdimmat bakteerit omasta takaa.
En tiedä, mikä lienee, etten ole kertaakaan sairastanut vatsatautia Vantaan vedestä , vaikka siellä aina keväisin plutin.
Mulla on systeemi, etten niele edes sylkeä, vaan syljeskelen koko ajan ja melonnan jälkeen huuhtelen suun puhtaalla vedellä ennenkuin juon. Tai sitten mulla on vaan tuhdimmat bakteerit omasta takaa.