Onkos porukkaa menossa Kontille vappuviikonlopuksi...
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Onkos porukkaa menossa Kontille vappuviikonlopuksi...
Moi,
Onkos porukkaa menossa Kontille vappuviikonlopuksi?
/ Panu.
Onkos porukkaa menossa Kontille vappuviikonlopuksi?
/ Panu.
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Moi. Mä oon varmaan vähän kipee wappuna, joten en voi meloa, mutta Satu on just nyt roudaamassa Kohinan Dieselvenettä kohti helsinkiä, kumpulaa.
Voisiko jokun Wappumelontaan osallistujista viedä sen Diesel 48:n Pernoolle, jos sitä siellä tarvitaan?
Lisäksi mulla on ainakin yksi Kohinan heittoköysi ja tavallisia köysiä, joita pitäis roudata Kontille. Mä voin tuoda ne jonnekkin lähemmäksi, jos on tarpeen.
Antti L p. 0456757420
Satu S p. 0456789010
Voisiko jokun Wappumelontaan osallistujista viedä sen Diesel 48:n Pernoolle, jos sitä siellä tarvitaan?
Lisäksi mulla on ainakin yksi Kohinan heittoköysi ja tavallisia köysiä, joita pitäis roudata Kontille. Mä voin tuoda ne jonnekkin lähemmäksi, jos on tarpeen.
Antti L p. 0456757420
Satu S p. 0456789010
Kiitos tiedosta. Juttelin Jussin kanssa ja otan huomenna Malmilta peräkärryllisen paatteja, meloja ja aukkareita mukaani Kontille.Aku kirjoitti:Enpä sitten lähdekään.
Muille tiedoksi että seuran kalusto pääsääntöisesti ei ole tällä hetkellä Kontilla joten kaluttomien kannattaa ottaa yhteyttä kalupielikköön ja järjestää myös itselleen ja muille kalusto kontille.
Elias, mihis aikaan olisit huomenna halukas lähtemään Kontille? Sovimme alustavasti Jussin kanssa, että olisin kolmen maissa Malmilla hakemassa paatteja yms.
Antti, voin ottaa varusteet mukaan. Ja todennäköisesti paatinkin.
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Moi
Ei ole tarkoitus peloitella, mutta Kymijoella vesi/ilma on sikapaljon kylmempää kuin oli viime viikolla Sloveniassa, vaikkei celsiusasteina olis monta astetta.
Kannattaa ehdottomasti käyttää kunnon kuivapukua, jos eskimokäännös ei ole 100% varma. Tai sitten varmistaa jotenkin muuten sen, että voi melonnan jälkeen viettää hauskan illan Kontilla.
Kohinan Diesel kajakki on tällä hetkellä Kumulassa automme katolla, hihnoilla kiinni ja Satu on kotona.
En ehdi järjestää kajakin kuljetusta Malmille tms.
Jos saat sen Dieselin helposti menemään, niin tietenkin se olisi erinomaista, mutta kyllä siellä Kymillä pärjää niillä muillakin paateilla ja voimme viedä sen dieselin pernoolle muutaman viikon aikana.
antti
Ei ole tarkoitus peloitella, mutta Kymijoella vesi/ilma on sikapaljon kylmempää kuin oli viime viikolla Sloveniassa, vaikkei celsiusasteina olis monta astetta.
Kannattaa ehdottomasti käyttää kunnon kuivapukua, jos eskimokäännös ei ole 100% varma. Tai sitten varmistaa jotenkin muuten sen, että voi melonnan jälkeen viettää hauskan illan Kontilla.
Kohinan Diesel kajakki on tällä hetkellä Kumulassa automme katolla, hihnoilla kiinni ja Satu on kotona.
En ehdi järjestää kajakin kuljetusta Malmille tms.
Jos saat sen Dieselin helposti menemään, niin tietenkin se olisi erinomaista, mutta kyllä siellä Kymillä pärjää niillä muillakin paateilla ja voimme viedä sen dieselin pernoolle muutaman viikon aikana.
antti