Paattisuosituksia??

Koskimelonnan yleinen keskustelu

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

jutteli

Paattisuosituksia??

Viesti Kirjoittaja jutteli »

Olen hankkimassa paattia ja päätymässä wavesport:in Fuse 48:iin. Eli joka paikan höylä 65kg:lle. Valinta perustuu täysin sille, että olen melonut kohinan vastaavalla paatilla ja pidän sitä ihan sopivana. Mutta, -onko painoluokkaan jotakin muuta suositeltavaa? Jotakin, mitä ehtisi kokeilla ennen kesäkuun 12. Eskimo toimii, mutta en osaa mitään temppuja koskessa. Tykkään kyllä tökkiä paikoillani ja koskaan ei toki tiedä jos vanha voimistelija innostuu yrittämään tosissaan.

Kiitollinen kokeilutarjouksista! Olisin lähdössä minne vaan, tasoni huomioiden, eteläsuomen koskiin tänä sunnuntaina, jos vaikka voisin kokeilla paatteja. t jutta o45- 11o 5152, jutteli@me.com. :shock:
KaitsuH

Re: Paattisuosituksia??

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Fuse on hyvä! Itte kaks vuotta sellaisella meloin. Ihan samanlaisia ovat sitten Jacksonin 2 Fun ja Pyranhan pienin Varun. Niistä mieltymyksen mukaan.

Kohta joku suosittelee tähän jotain Rockstaria tai ProjectX:ää. Toki ne on hivenen parempia uusimmissa freestyle-vemputuksissa (jos aiot Kayoja ja Bread and Buttereita Pahakurkkion isoissa aalloissa heitellä...), mutta selkeästi huonompia kaikessa muussa melonnassa. Ja kyllä noilla Fuseilla nekin onnistuu tekijöiltä, nähty on, ei tehty.

Tärkeintä on valita kajakki, jossa itse tuntee istuvansa parhaiten.
Vastaa Viestiin