Mites viikonloppuna porukkaa kontilla? Ajattelin mennä sunnuntaiksi melomaan aamusta iltaan, seura kelpais. Tai ehkä lauantaikin mahdollinen.
Kyytiin vuosaaresta mahtuu myös.
Jukka K
nollaviisnolla3079075
Sunnuntai/vkloppu kymille?
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Re: Sunnuntai/vkloppu kymille?
Moi
Satu S ja minä suunnitellaan kans, että melottais sunnuntaina Kymijoella, esim. Pernoolla.
Ei olla vielä sovittu, tai päätetty, mihin aikaan lähetään ja tullaan, mutta sovitetaan sen mukaan, mitä muut haluaa. Meillä on auto ja kattotelineet ja meidän kajakit on Helsingin Kumpulassa. Rento reissu, ilman kiirettä ja aikataulua olis paras vaihtoehto, mutta muukin käy. Voidaan mennä meidän, tai jonkun muun autolla.
Olis hienoa, jos mukaan tulis myös uusia Kohinalaisia
, esim. viime-, tai tämän kesän peruskursseilta. Torminvirran kaikissa aalloissa ei mun mielestä kannata surffailla tällä vedenkorkeudella, jos horjahtelee, tai on hidas tekemään eskimokäännöstä. Pernoolla on kyllä ihan sikahauskaa meloa tälläkin vedenkorkeudella.
Infoa tästä keskusteluryhmästä, puhelimella 0456757420, tai facebookiin.
Satu S ja minä suunnitellaan kans, että melottais sunnuntaina Kymijoella, esim. Pernoolla.
Ei olla vielä sovittu, tai päätetty, mihin aikaan lähetään ja tullaan, mutta sovitetaan sen mukaan, mitä muut haluaa. Meillä on auto ja kattotelineet ja meidän kajakit on Helsingin Kumpulassa. Rento reissu, ilman kiirettä ja aikataulua olis paras vaihtoehto, mutta muukin käy. Voidaan mennä meidän, tai jonkun muun autolla.
Olis hienoa, jos mukaan tulis myös uusia Kohinalaisia

Infoa tästä keskusteluryhmästä, puhelimella 0456757420, tai facebookiin.
Kiva! Tormillakin mielellään kävis surffailemassa.
Minulla on mukana kajakin lisäksi marjastaja ja pieni koira.
Myös puolukkapaikoista otetaan vinkkejä vastaan
Minulla on mukana kajakin lisäksi marjastaja ja pieni koira.
Myös puolukkapaikoista otetaan vinkkejä vastaan

- Antti Lappalainen
- Viesti:
Alustavasti ollaan sovittu, että me lähdetään sunnuntaina aamulla noin klo 10 Helsingin Kumpulasta ja Sadun ja mun lisäksi on jo yksi tulossa meidän kyytiin. Muitakin on kysellyt ja näyttää siltä, että sunnuntaina kannattaa mennä useammalla autolla. Ja Pernoonkoskille mennään, mutta ei mennä matalavetisiin koskiin kaatuilemaan.
##############################
Terve
Ok, hienoa. Kerron, myöhemmin, mihin aikaan me päästään lähtemään.
Kuljetaan sitten vaan eri autoilla ja vältetään koiran läheisyyttä.
Astman ja allergian takia me ei voida olla lähellä koiria yms, eikä kulkea autoissa, joissa on ollut lähiaikoina esim. koira . Kontille/terassille ei voi tuoda eläimiä, mutta autossa voi pitää.
Ainakin Pernoon ja Kultaan välisen metsätien molemmin puolin on sen näköistä metsää, jossa vois olla marjoja ja sieniä.
##############################
Terve
Ok, hienoa. Kerron, myöhemmin, mihin aikaan me päästään lähtemään.
Kuljetaan sitten vaan eri autoilla ja vältetään koiran läheisyyttä.
Astman ja allergian takia me ei voida olla lähellä koiria yms, eikä kulkea autoissa, joissa on ollut lähiaikoina esim. koira . Kontille/terassille ei voi tuoda eläimiä, mutta autossa voi pitää.
Ainakin Pernoon ja Kultaan välisen metsätien molemmin puolin on sen näköistä metsää, jossa vois olla marjoja ja sieniä.
Jep! Me lähdetään yhdeksän aikaan vuosaaresta. Kyytiin mahtuu yks tai kaks muutakin, jos ei oo koiralle allerginen.
Nähdään kontilla! Tai lähivesillä jos ehtii jo lähteä.
-Jukka
Nähdään kontilla! Tai lähivesillä jos ehtii jo lähteä.
-Jukka