2.4. Vanhis tai Myllykoski?
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
2.4. Vanhis tai Myllykoski?
Moroo!
Vanhiksella näyttäisi lauantaina olevan vielä ennusteen mukaan virtaamaa 37 mottia. Laskettavissa siis. Löytyiskö ainaki pari innokasta lähtijää? Tekis mieli alotella avovesimelontakausi.
-juuso
nolnelinolnol 93O2II
Vanhiksella näyttäisi lauantaina olevan vielä ennusteen mukaan virtaamaa 37 mottia. Laskettavissa siis. Löytyiskö ainaki pari innokasta lähtijää? Tekis mieli alotella avovesimelontakausi.
-juuso
nolnelinolnol 93O2II
Re: 2.4. Vanhis tai Myllykoski?
Mie voin tulla. Ilmoita vain milloin.
Mulle sopis klo 11-12, sanotaan vaikka klo 11.30 mestoilla ja klo12.00 suunnilleen melontavalmiina. Mää jaksan sitä pätkää hinkata ehkä pari tuntia, niin ei viittis klo 8.00 alotella... Lähtiskö viä joku, esim eräs nimeltä mainitsematon deejiiasse? 
-juuso

-juuso
- deejiiasse
Nimeltämainitsematon lähtee mukaan.
Atte
Atte
Voisin tulla kanssa. Vanhis vai Myllykoski?
Koitan tulla paikalle.
Pääsiäisen melonnat aiheuttivat jännetupin tulehduksen, mutta ei kai sitä pieni myötävirtaan läpsyttely haittaa?

Pääsiäisen melonnat aiheuttivat jännetupin tulehduksen, mutta ei kai sitä pieni myötävirtaan läpsyttely haittaa?

Älä laita akvarioon kiehuvaa vettä.
Mä en pääse lauantaina.
Tulisko kukaan sunnuntaina? Vanhis tai Myllykoski käy.
Jukka
Tulisko kukaan sunnuntaina? Vanhis tai Myllykoski käy.
Jukka
Päivän saldo:
- S-mutkassa ei ole enää keppiä pystyssä. antoi periksi jonkun alla. voi olla piilossa tai voi olla alavirrassa.
- loppusuvannossa ravintolan kohdalla saattaa olla puolikas mela kiven kolossa, tai saattaa olla alavirrassa.
- köngäs tai pari s-mutkan jälkeen on aukkopeitto kiven kolossa. Uimari joutui riisumaan peiton, koska jäi pinnan alle kiinni siitä (!).
- S-mutkassa ei ole enää keppiä pystyssä. antoi periksi jonkun alla. voi olla piilossa tai voi olla alavirrassa.
- loppusuvannossa ravintolan kohdalla saattaa olla puolikas mela kiven kolossa, tai saattaa olla alavirrassa.
- köngäs tai pari s-mutkan jälkeen on aukkopeitto kiven kolossa. Uimari joutui riisumaan peiton, koska jäi pinnan alle kiinni siitä (!).
Ainiin.
Kun viimeiset kajakit oli sidottu ja suurin osa oli jo mennyt pois, niin paikalle pelmahti pikkubussi venäläisiä.
Olivat menossa vesille ja aikovat huomenna klo 10 aikoihin mennä uudestaan.
.
Saatan mennä mukaan. Olen kyllä kiinnostunut myös myllykoskesta.
Kun viimeiset kajakit oli sidottu ja suurin osa oli jo mennyt pois, niin paikalle pelmahti pikkubussi venäläisiä.
Olivat menossa vesille ja aikovat huomenna klo 10 aikoihin mennä uudestaan.
.
Saatan mennä mukaan. Olen kyllä kiinnostunut myös myllykoskesta.
Toi on jo toinen aukkopeitto joka tuonne on viime aikoina jouduttu jättämään.