Vanhis sunnuntaina 20.12.?
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Vanhis sunnuntaina 20.12.?
Moikka!
Palakoskella oli sen verta kivaa, että pakko saada lisää samaa huttua. Jos Vanhiksella riittää virtaamaa ja lämpötila on > +0 C, niin riittäiskö innostusta lähtee melomaan sunnuntaina 20.12? Vois alotella siinä klo 11-12, mulle ainakin riittää se 2-3 t setti. Viime vuonnakin oli tonttumelonta samaisella koskella suunnilleen samoihin aikoihin, ei muuta ku hiippalakki päähän ja nauttimaan raittiista ulkoilmasta!
-juuso-
puh nolnelinolnol 93o211
Palakoskella oli sen verta kivaa, että pakko saada lisää samaa huttua. Jos Vanhiksella riittää virtaamaa ja lämpötila on > +0 C, niin riittäiskö innostusta lähtee melomaan sunnuntaina 20.12? Vois alotella siinä klo 11-12, mulle ainakin riittää se 2-3 t setti. Viime vuonnakin oli tonttumelonta samaisella koskella suunnilleen samoihin aikoihin, ei muuta ku hiippalakki päähän ja nauttimaan raittiista ulkoilmasta!
-juuso-
puh nolnelinolnol 93o211
- deejiiasse
Re: Vanhis sunnuntaina 20.12.?
Moi! Minua kiinnostaisi! Ennusteet lupaa huomiselle paljon sadetta tännepäin, joten melko todennäköisesti vettä riittää viikonloppuna. Lämpöennusteetkin ovat (tällä hetkellä) mielekkäät.
Lauantai sopii minulle myös, ja Myllykoski.
Atte
Lauantai sopii minulle myös, ja Myllykoski.

Atte
Mää oon lauantain töissä,joten sillon ei pysty. Myllykoskee en ole koskaan melonut. Tartteeko sinne pistää safety johonkin? Vanhiksestahan tarvittaessa selviää uimalla,kunhan ei jää mihkään kiinni
Vaikka eihän sinne uimaan lähdetä,vaan meloon 
Sanomattakin selvää,että mukaan mahtuu,reippaasti messiin vaan.

Sanomattakin selvää,että mukaan mahtuu,reippaasti messiin vaan.
- deejiiasse
Safetyn tarve myllykoskella riippuu vesitilanteessa. Voidaan sopia mesta lähempänä. Voi kyllä olla, että vettä tulee olee aikas paljon, jollo suosiolla voi mennä vanhikselle, jos kahdestaan melotaan.
Atte
Atte
Jos lähettä, niin voittako laittaa tähän ketjuun aikaa ja paikkaa. Itseä kiinnostais käydä Myllykoskella, koska sitä ei ole vielä tullut laskettua. Toisaalta en tiedä mitenhän tuo Myllykoski menis. Meikäläisen koski melonnat on ollu aika vähissä kesäkuun jälkeen. Viimeviikolla, kun olis siellä Palakoskella, niin melonta tuntu aika huteralta.
Sunnuntaiksi on vain ennusteettu sen verran hyvät kite kelit, että voi olla että menen merelle pyöritteleen leijaa melonnan siasta.
Sunnuntaiksi on vain ennusteettu sen verran hyvät kite kelit, että voi olla että menen merelle pyöritteleen leijaa melonnan siasta.
Harmi kun oma aikataulu on sellainen että pitää olla jo Kalliossa klo 13 aikoihin. Jopa vanhis tuolla klo 11 aloitusajalla olisi silloin kovin tiukka...
Pitänee tulla kuitenkin katsomaan.
Pitänee tulla kuitenkin katsomaan.
Älä laita akvarioon kiehuvaa vettä.
- deejiiasse
Iltaa! Onko huomiselle innokkaita melojia? Minun puolesta voitaisiin mennä Vanhikselle tai Myllykoskelle. Koskella yhdeltätoista? Saako Juuso sinulta kyytiä Hyvinkäältä?
Atte
Nolla neljä nolla seitsemän kuusi 09 062
Atte
Nolla neljä nolla seitsemän kuusi 09 062
Jos tuutte Vanhikselle klo 11,niin liityn joukkoon.Myllykoskelle asti en ehdi.
- deejiiasse
Minä ainakin voin tulla. Nähdään koskella klo 11.
Otin yhdestä laskusta videon.
Kuvanlaatu ja kuvaus on mitä on (mm. kiinnostavimmassa kohdassa taisin keskittyä enemmän tilanteeseen, kuin kuvaamiseen), mutta kuitenkin.
Videon asetukset on niin, että pitäisi löytyä linkillä, mutta ei hakutoiminnolla.
Kuvanlaatu ja kuvaus on mitä on (mm. kiinnostavimmassa kohdassa taisin keskittyä enemmän tilanteeseen, kuin kuvaamiseen), mutta kuitenkin.
Videon asetukset on niin, että pitäisi löytyä linkillä, mutta ei hakutoiminnolla.
Älä laita akvarioon kiehuvaa vettä.