Vanhis sunnuntaina 20.12.?

Kaipaatko seuraa tai kyytiä..

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

JuusoTre

Vanhis sunnuntaina 20.12.?

Viesti Kirjoittaja JuusoTre »

Moikka!

Palakoskella oli sen verta kivaa, että pakko saada lisää samaa huttua. Jos Vanhiksella riittää virtaamaa ja lämpötila on > +0 C, niin riittäiskö innostusta lähtee melomaan sunnuntaina 20.12? Vois alotella siinä klo 11-12, mulle ainakin riittää se 2-3 t setti. Viime vuonnakin oli tonttumelonta samaisella koskella suunnilleen samoihin aikoihin, ei muuta ku hiippalakki päähän ja nauttimaan raittiista ulkoilmasta!

-juuso-

puh nolnelinolnol 93o211
deejiiasse

Re: Vanhis sunnuntaina 20.12.?

Viesti Kirjoittaja deejiiasse »

Moi! Minua kiinnostaisi! Ennusteet lupaa huomiselle paljon sadetta tännepäin, joten melko todennäköisesti vettä riittää viikonloppuna. Lämpöennusteetkin ovat (tällä hetkellä) mielekkäät.

Lauantai sopii minulle myös, ja Myllykoski. ;)

Atte
JuusoTre

Viesti Kirjoittaja JuusoTre »

Mää oon lauantain töissä,joten sillon ei pysty. Myllykoskee en ole koskaan melonut. Tartteeko sinne pistää safety johonkin? Vanhiksestahan tarvittaessa selviää uimalla,kunhan ei jää mihkään kiinni :shock: Vaikka eihän sinne uimaan lähdetä,vaan meloon ;)

Sanomattakin selvää,että mukaan mahtuu,reippaasti messiin vaan.
deejiiasse

Safetyn tarve myllykoskella riippuu vesitilanteessa. Voidaan sopia mesta lähempänä. Voi kyllä olla, että vettä tulee olee aikas paljon, jollo suosiolla voi mennä vanhikselle, jos kahdestaan melotaan.

Atte
aml

Viesti Kirjoittaja aml »

Jos lähettä, niin voittako laittaa tähän ketjuun aikaa ja paikkaa. Itseä kiinnostais käydä Myllykoskella, koska sitä ei ole vielä tullut laskettua. Toisaalta en tiedä mitenhän tuo Myllykoski menis. Meikäläisen koski melonnat on ollu aika vähissä kesäkuun jälkeen. Viimeviikolla, kun olis siellä Palakoskella, niin melonta tuntu aika huteralta.

Sunnuntaiksi on vain ennusteettu sen verran hyvät kite kelit, että voi olla että menen merelle pyöritteleen leijaa melonnan siasta.
MrHat

Viesti Kirjoittaja MrHat »

Harmi kun oma aikataulu on sellainen että pitää olla jo Kalliossa klo 13 aikoihin. Jopa vanhis tuolla klo 11 aloitusajalla olisi silloin kovin tiukka...
Pitänee tulla kuitenkin katsomaan.
Älä laita akvarioon kiehuvaa vettä.
deejiiasse

Iltaa! Onko huomiselle innokkaita melojia? Minun puolesta voitaisiin mennä Vanhikselle tai Myllykoskelle. Koskella yhdeltätoista? Saako Juuso sinulta kyytiä Hyvinkäältä?

Atte
Nolla neljä nolla seitsemän kuusi 09 062
Jukka

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Jos tuutte Vanhikselle klo 11,niin liityn joukkoon.Myllykoskelle asti en ehdi.
deejiiasse

Minä ainakin voin tulla. Nähdään koskella klo 11.
MrHat

Viesti Kirjoittaja MrHat »

Otin yhdestä laskusta videon.
Kuvanlaatu ja kuvaus on mitä on (mm. kiinnostavimmassa kohdassa taisin keskittyä enemmän tilanteeseen, kuin kuvaamiseen), mutta kuitenkin.
Videon asetukset on niin, että pitäisi löytyä linkillä, mutta ei hakutoiminnolla.
Älä laita akvarioon kiehuvaa vettä.
Vastaa Viestiin