Kontille talkoisiin lauantaina
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Kontille talkoisiin lauantaina
Menen Kontille talkoisiin lauantaiaamusta ja palaan sunnuntaina joskus ip. Kyytiin pääsee Kumpulasta tai sovitusti. Lähden liikkeelle jo noin klo 8.00.
Jukka 0505148201
Jukka 0505148201
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Satu Tom ja minä lähdetään kontille talkoisiin ja meloon lauantaina ehkä mieluiten aamupäivällä ja paluu sunnuntaina, illalla tai iltapäivällä. Me viedään sinne 2 kajakkia ja noin 1 kuutiometri varusteitamme.
Voidaan tulla myös jonkun kyytiin, mutta meitä on kolme, pari kajakkia ja yksi kuutiometri tavaraa.
Me lähdetään Helsingin Kumpulasta, Mäkelänrinteen uimahallin läheltä.
Jos kukaan autoilijoista ei ole lähdössä takaisin Helsinkiin päin lauantaina, niin minä voin viedä jengiä Kontilta Karhulan, tai Kotkan linja-autoasemalle, josta pääsee hyvin mm. Vallilaan. Jos on paljon matkatavaraa, niin voin tuoda ne sunnuntaina Helsinkiin päin, tai miten sovitaan.
Voidaan tulla myös jonkun kyytiin, mutta meitä on kolme, pari kajakkia ja yksi kuutiometri tavaraa.
Me lähdetään Helsingin Kumpulasta, Mäkelänrinteen uimahallin läheltä.
Jos kukaan autoilijoista ei ole lähdössä takaisin Helsinkiin päin lauantaina, niin minä voin viedä jengiä Kontilta Karhulan, tai Kotkan linja-autoasemalle, josta pääsee hyvin mm. Vallilaan. Jos on paljon matkatavaraa, niin voin tuoda ne sunnuntaina Helsinkiin päin, tai miten sovitaan.
Viimeksi muokannut Antti Lappalainen, 6.5.2011 18:15. Yhteensä muokattu 3 kertaa.