Kontille talkoisiin lauantaina

Kaipaatko seuraa tai kyytiä..

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

Jukka

Kontille talkoisiin lauantaina

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Menen Kontille talkoisiin lauantaiaamusta ja palaan sunnuntaina joskus ip. Kyytiin pääsee Kumpulasta tai sovitusti. Lähden liikkeelle jo noin klo 8.00.

Jukka 0505148201
mirjami

Viesti Kirjoittaja mirjami »

Lähtisin Kontille lauantaiksi, jos saan kyydin sinne lauantaiaamuna Helsingistä ja sieltä takaisin lauantai-iltana. Hätätilassa voin lähteä myös perjantai-iltana. Mutta takaisin pitää päästä lauantaina.
P. Nolla-viisi-nolla-5252843 tai sähköposti mirja.hamalainen (at) fimnet.fi
Mirja Hämäläinen
Aku

Viesti Kirjoittaja Aku »

Mun kyydissä pääsee pois kontilta lauantaina, tietty riippuu vähän minne päin Helsinkiä meet.
mirjami

Ei oo kaukana Metsälästä. Voidaan sopia vaikka tekstarilla.
Mirja Hämäläinen
Antti Lappalainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti Lappalainen »

Satu Tom ja minä lähdetään kontille talkoisiin ja meloon lauantaina ehkä mieluiten aamupäivällä ja paluu sunnuntaina, illalla tai iltapäivällä. Me viedään sinne 2 kajakkia ja noin 1 kuutiometri varusteitamme.

Voidaan tulla myös jonkun kyytiin, mutta meitä on kolme, pari kajakkia ja yksi kuutiometri tavaraa.

Me lähdetään Helsingin Kumpulasta, Mäkelänrinteen uimahallin läheltä.

Jos kukaan autoilijoista ei ole lähdössä takaisin Helsinkiin päin lauantaina, niin minä voin viedä jengiä Kontilta Karhulan, tai Kotkan linja-autoasemalle, josta pääsee hyvin mm. Vallilaan. Jos on paljon matkatavaraa, niin voin tuoda ne sunnuntaina Helsinkiin päin, tai miten sovitaan.
Viimeksi muokannut Antti Lappalainen, 6.5.2011 18:15. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
AnttiP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

Lähden lauantaina aamusta, paluu tod. näk. lauantaina 18 aikoihin (tai sitten sunnuntaina). Voin hypätä kyytiin tai lähteä autolla (paluu-ajan tiedän vasta perjantaina).
Riikka

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Olen menossa myös lauantai aamusta ja paluu la illalla johonkin aikaan... Joko omalla autolla tai jonkun kyydillä. Mukana tavaraa runsaasti ja Iida melontaseuraksi.
mirjami

Tulen Jukan kyydissä, mutta tarvitsen palautuksen Kumpulaan la-iltana (joko Akun, Antin, Riikan tai jonkun muun autossa?).
Mirja Hämäläinen
Jukka

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Lähden jo kasilta la -aamuna Mirjamin kanssa meiltä. Kyytiin mahtuu vielä kätevästi yksi.

Jukka
Vastaa Viestiin