Kolin retki 8.-10.2.2013!

Koskimelonnan yleinen keskustelu

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

Minä viikonloppuna Kolille?

Äänestys päättyi 9.11.2012 10:48

18.-20.1.2013
5
21%
25.-27.1.2013
8
33%
8.-10.2.2013
11
46%

Ääniä yhteensä: 24

Tiina Kujansuu
Viesti:

Re: Kolin retki 2013!

Viesti Kirjoittaja Tiina Kujansuu »

Minä kans. :D
Lähtö torstaina töiden jälkeen sopii.
Kyytiin tai kyydissä, molempi mahdollista.
Tiia

Re: Kolin retki 8.-10.2.2013!

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Ihan vinkkivinkkinä, että 8.-10.2. tulee vähintään yksi bussilastillinen kaikista seuraavista yliopistokaupungeista Kolille viikonlopun viettoon: Hel, Tur, Tam, Kuo, Ou.

Eli hissijonoja odotettavissa...

Ei sillä että mitenkään pedattaisi mahdollisuutta lähteä reissuun mukaan :D 9.2. kun on lähtö Alpeille..
Riikka

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Sanna Kauppinen Jyväskylästä myös mukana torstain lähdöllä.
hannamaa

Viesti Kirjoittaja hannamaa »

Minä myös, torstai-lähdöllä, mulla taitaa olla puoliltapäivin tentti mutta sen jälkeen kaikki käy.
Ruokavammana se lihattomuus..

T. Hanna
Jenni.

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Miekkiin tuun ja vissiinki torstaina.
JukkaK

Viesti Kirjoittaja JukkaK »

Minä lähen kans. En tiiä vielä pääsenkö torstaina vai perjantaina.
-Jukka K
Juho

Viesti Kirjoittaja Juho »

Minäki tuun ja pääsen lähteen torstaina!
KaitsuH

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Torstain lähtijät:
Antti P ja Iisa, Ville A, Toni S, Jouni, Jukka H, Tuula, Emma, Jyri, Tiina K, Hanna, Jenni V, Jukka K (arpoo päivää), Juho V, Simo L

Perjantain lähtijät:
Kaitsu ja Irma, Jukka ja Matilda, Raisa, Riikka, Sanna (Toisista töistä voi näköjään lähteä hihtelemään, kun itseä huvittaa, vaikka sitten keskellä työviikkoa, toisista taasen ei, huokailevat neljä opettajaa.)

No Schi Heil vaan! 22 lähtijää, ja vielä on ilmoittautumisaikaa jälellä! Missäs on Kolin vanhat konnat: Lantti ja Satu, Jukka O, Kartsa, Aalberi, Aabraham? Tampereen ja Oulun edustus?

Ilmoittelen lopulliset luvut ja lukemat, dieetit ja vyötärön ympärykset majatalon emännälle perjantaina 25.1. Siihen astikka voi puljata ja veivata.

Miä
Viimeksi muokannut KaitsuH, 20.1.2013 21:10. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
simo

Viesti Kirjoittaja simo »

Simo L olis lähdössä messiin alamäkeen. Torstaina lähtö käy.
Raisa

Viesti Kirjoittaja Raisa »

Minäkin oon mukana. Ja kuulun opettajien kanssa samaan porukkaan eli keskellä viikkoa ei lähdetä mihinkään, joten paikalle saavun perjantaina. Takaisin en aatellut tulla (ainakaan viikkoon). Mun auto lähtee liikkeelle perjantaina noin neljän aikoihin. Kyydissä pääsee siis Kolille mutta ei toiseen suuntaan.
KaitsuH

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Hei!

Jäljellä on nyt siis vielä 9 paikkaa, sitten on alakerta täynnä. Yläkertaan on tulossa jotain muutakin väkeä.

Sain viestin Minna Kiviluodolta. Tässä vielä pakettien hinnat:

"Varaan teille majatalon pääkerroksen torstaista sunnuntaihin. Pääkerroksessa on 8 huonetta joissa yhteensä 31 vuodepaikkaa, eli mahdutte sinne mukavasti. Liitteenä on pääkerroksen huoneiden vuodepaikat suunnittelua varten.

Tässä vielä hintatiedot torstaina ja perjantaina tulijoille:

Paketti 1: to-su 112 €/hlö
- 3 yön majoitus omilla liinavaatteilla
- aamiainen pe, la ja su
- päivällinen pe ja la
- iltasauna
Paketti 2: pe-su 72 €/hlö
- 2 yön majoitus omilla liinavaatteilla
- aamiainen la ja su
- päivällinen la
- iltasauna

Terveisin,
Minna"

Koitan vielä liittää tuon huonekartankin, kun ehin. Nyt pitäis kouluun lähteä.
Miä
Riikka

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Moi,

Riikka ja Sanna tulevatkin vasta perjantaina (aikaisemmin ilmoitetun torstain sijaan) Kolistelemaan alamäkiä.

Ja Riikka tarvitsee kotimatkakyydin...

t. R
Tuisku

Viesti Kirjoittaja Tuisku »

Puolivillaisena Kolin kirjeenvaihtajana todettakoon, että rinteet ovat nyt huikeassa kunnossa pitkien pakkasten, uusien lumitykkien ja uuden kissan ansiosta. Luonnonlunta on toistaiseksi melko niukasti, mutta kyllä siellä puuterinkin sai pöllyämään viime viikonloppuna, kunhan tiesi mistä etsiä. Kai viiden puuterikäännöksen perusteella voidaan jo puhua putikkapäivästä? Ukon hissilinjankin alla näkyi yhdet jäljet, mutta veikkaanpa, että kyseessä on ollut Itänaapurin uhkarohkea edustaja, joka arvatenkin näyttävän laskun päätteeksi on saanut privaattikyydin lanssilla Juukaan. Ei ole lumitilanne ihan vielä otollinen hissilinjan kallioilla ja kivikossa ilotteluun.

Lomiksen puolelle on rakennettu monen vuoden tauon jälkeen kunnon streetti kun Könni & kumppanit ovat virittelleet rinteen täyteen jos jonkinlaisia härveleitä. Löytyy isompaa ja pienempää boksia ja reiliä joka lähtöön. Pelon sekaista kunnioitusta herättää muun muassa kolmen metrin korkeudessa ylväästi kaartuva rainbow-reili. Kauniisti pyytämällä sain myös muutaman kaltaisilleni toistaitoisille soveltuvan pressin ja dance floorinkin lähestyminen muutettiin gapista invaystävällisemmäksi luiskaksi.

Vaaroilla tehtyjä urotekoja voi sitten päivän päätteeksi kasvattaa oikeisiin mittasuhteisiin Seuraintalon oivallisessa baarissa, jonka emäntää Miiaa jo informoin Kohinan porukan rantautumisesta kansallismaisemiin.

Näillä mainospuheilla - jos et ole vielä ilmottautunut mukaan, nyt on aika toimia!

-Tuula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ville »

Mie oon vielä vailla kyytiä.
Ei jollain autoilijalla olisi vapaata paikkaa?
Tiina Kujansuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tiina Kujansuu »

Minä varmaan lähden omalla autolla, koska noudan paluumatkalla Mikkelistä kanootin. Minun kyytiini mahtuu 2-3. Lähden Espoosta torstaina.

Tarkempi säätäminen 040 8684017 tai sähköpostilla tiina.kujansuu@iki.fi.
ville kirjoitti:Mie oon vielä vailla kyytiä.
Ei jollain autoilijalla olisi vapaata paikkaa?
Vastaa Viestiin