Eiköhän sinne mahdu, mulla on peräkärry perässä ja kattoteline katolla. Pekka sai vakuutettua tänään, että mullakin lienee pari omaa paattia mukana.stm kirjoitti:Muistanko oikein, että meinasit Mikko viedä paatteja Kontille? Mahtuuko sun kyytiin enää veneitä.
Toisaalta jos tulisi omalla autolla, voisi ottaa myös laskupaatin turvaksi ja tueksi...
Sami
Mustijoki-päivä 20.4
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Re: Mustijoki-päivä 20.4
Googlessa taitaa väittää osoitteeksi ensimmäiselle koskelle Myllykujantie ja siis laukkosken padon alapuolella pohjoisrannalla...
Kymmenen maissa haen Lassin ja Timon Kouvolasta eli 11.30 maissa koskella.
OK, mä luovuttelen kympin tienoilla kamoja Malmilta ja lataan paatteja kyytiin. Tähtään samoihin aikoihin tuonne suunnille.JarkkoM kirjoitti:Googlessa taitaa väittää osoitteeksi ensimmäiselle koskelle Myllykujantie ja siis laukkosken padon alapuolella pohjoisrannalla...
Voisin suhailla tuonne Malmille kanssa. Voidaan siellä ihmetellä, miten jatketaan...
Sami
Jeps, mulla on auto jossain määrin täynnä tavaraa, mutta kyllä me saadaan sut sinne mahtumaan mukaan kun hieman järjestetään paremmin tavarat autoon.stm kirjoitti:Voisin suhailla tuonne Malmille kanssa. Voidaan siellä ihmetellä, miten jatketaan...