Tässä säikeessä voi tarjota ja pyytää kyytiä toukokuun lopun alkeiskurssille.
Kurssillaisille tulee vielä erikseen infoa ja kurssilaisten yhteystiedot sähköpostitse tulevalla viikolla, mutta tässä ketjussa voi jo avata kyytiruletin.
24.-26.5. Alkeiskurssin kyydit
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Re: 24.-26.5. Alkeiskurssin kyydit
Lähden Lauttasaaresta neljän aikaan ajelemaan. Kyytiin mahtuu pari melojaa.
Sami (040 7787303)
Sami (040 7787303)
Olisi yksi seuran paatti joka kaipaisi kyytiä kontille. Haukilahdesta voisi napata kyytiin. Voin yrittää myös toimittaa muualle tarvittaessa.
-K
0438241420
-K
0438241420
Kristian, kysy Tuulalta kyyti kajakille! On menossa huomenna (pe) Kontille (ja olis tarjonnut kyydit meidän paateille, mutta ne päätyikin Mikon matkaan)-=KH=- kirjoitti:Olisi yksi seuran paatti joka kaipaisi kyytiä kontille. Haukilahdesta voisi napata kyytiin. Voin yrittää myös toimittaa muualle tarvittaessa.
-K
0438241420
T. Hanna
Mun kyydissä on jo 5 paattia, joten tällä kertaa ei enempää mahdu millään.
T
T
Voin ottaa tuon Kristianin paatin, jos sen voi hakea Haukilahdesta epämääräiseen aikaan aamulla (ehkä noin 9), tai joku toimittaa sen Lauttasaareen neljäksi.
Ja jos kyseessä on Kohinan paatti, se on toimitettava Kontille perjantaina. Joko minun kyydissäni tai jollain muulla tavalla. Puhelinnumero löytyy ylempää.
Ja jos kyseessä on Kohinan paatti, se on toimitettava Kontille perjantaina. Joko minun kyydissäni tai jollain muulla tavalla. Puhelinnumero löytyy ylempää.
Sami