Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Ens tiistaina 4.6. vois koittaa avata tiistaimelontakauden. Mahdollisesti myös kyytien kera, tosin duunikuviot sen verta epäselviä etten vielä uskalla moisia luvata. Seuralle olisi jokatapauksessa tarvetta.
Tulossa ensi tiistainakin.
T
T
Lähden muös. Voin todnäk lähtee jo yhden kahden aikoihin, jos joku muukin pääsee.
Rauli
Rauli
Olisin valmis lähtemään klo 16:00-16:30 aikohin Leppävaaran suunnalta. Hyppään mielellään kyytiin, mutta auto on tarvittaessa käytettävissä. Kajakki on Kontilla joten sille ei tarvitse kyytiä.
-Antti
050-385 3289
-Antti
050-385 3289
Mä oon kans jossain joskus, selvinnee huomenissa ehkä lisää. Pelipaatti ois tulossa mukaan.
Samoin on tulossa mukaan AnttiE. Olisko meillä sit yks autokunta: 2xAntti + Mikko?
Emma arpoi vielä omaa kyytiänsä. Kai sekin tuohon vielä mahtuu, jos haluaa.
Samoin on tulossa mukaan AnttiE. Olisko meillä sit yks autokunta: 2xAntti + Mikko?
Emma arpoi vielä omaa kyytiänsä. Kai sekin tuohon vielä mahtuu, jos haluaa.
Moi, näil näkymin minäkin lähden vastaa noihin aikoihin. En ome saanut seuraa aikaisempaan lähtöön.
Mutt katsotaan
Rauli
Mutt katsotaan
Rauli
Heippa. Arpomiset suoritettu. Eli mä pääsisin lähtemään Meilahdesta n. klo 14.30 ja takaisin ajattelin palata keskiviikkoaamuna niin että oisin n. 8.30 Malmilla.... Hyppääkö kukaan kyytiin? -Emma 043-8243091.
- jaakkokallio
Olisin lähdössä Vallilasta noin klo 16.30, mukana yksi paatti. Kyytiläiseksi kera pelipaatin tai kuskina pakulla, jonka etenemiskyky on hieman kyseenalainen. //Jaakko
Siihen teidän firman pihalle voinee jättää illaksi auton? Mihin aikaan kohdataan Espoossa? AnttiE taisi olla tiukimmalla aikataululla, mulla aikataulu kohtuullisen vapaa.AnttiP kirjoitti:Olisin valmis lähtemään klo 16:00-16:30 aikohin Leppävaaran suunnalta. Hyppään mielellään kyytiin, mutta auto on tarvittaessa käytettävissä. Kajakki on Kontilla joten sille ei tarvitse kyytiä.
-Antti
050-385 3289
Lähdetään Kristianin kanssa Sörkästä neljältä. Jaakko, voidaan hakea sut Vallilasta mukaan.
Laita osoite ja puh.
T: Rauli
NoliNeliNoli 74 237 ysikasi
Laita osoite ja puh.
Mä pääsen tuohon Leppävaaraan n 16.30
Antti
Antti
- jaakkokallio
Hienoa! Kumpulantie 11 ja nolviisnol5401939. //JaakkoRKohvakka kirjoitti:Lähdetään Kristianin kanssa Sörkästä neljältä. Jaakko, voidaan hakea sut Vallilasta mukaan.
Laita osoite ja puh.
Yksi noviisi olisi kiinnostunut lähtemään ensi tiistaina 11.06. melomaan (ja uimaan
) Kymijoelle. Jos jollakin on vapaa paikka autossa, voisin hypätä kyytiin (mieluiten) Leppävaarasta sovittuna aikana kello 16 jälkeen.

Toistan vielä kyytipyyntöni, mikäli joku haluaa jakaa polttoainekustannuksia:PetriL kirjoitti:Yksi noviisi olisi kiinnostunut lähtemään ensi tiistaina 11.06. melomaan (ja uimaan) Kymijoelle. Jos jollakin on vapaa paikka autossa, voisin hypätä kyytiin (mieluiten) Leppävaarasta sovittuna aikana kello 16 jälkeen.
Olisin siis tänään 11.06. mielelläni lähdössä iltamelontaan, jos jonkun autossa on vielä paikka vapaana. Hyppäisin mieluiten kyytiin Leppävaarasta.
nollaneljäviisi 8756004