7.-9.6. alkeiskurssin kimppakyydit
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
7.-9.6. alkeiskurssin kimppakyydit
Tässä säikeessä voitaisiin sopia perjantain kimppakyytejä Kontille.
Lisäilen omat kyytitarjoukset, kun duuniaikataulut perjantain osalta hieman selviää.
Lisäilen omat kyytitarjoukset, kun duuniaikataulut perjantain osalta hieman selviää.
Re: 7.-9.6. alkeiskurssin kimppakyydit
En ole varsinaisesti menossa alkeiskurssille, mutta perjantaina Kontille pelastuskurssin takia. Minä ja mun paatti kaipaavat kyytiä Kumpulasta.
Jukka 040 5369727
Jukka 040 5369727
Millainen aikataulu?Jukka kirjoitti:En ole varsinaisesti menossa alkeiskurssille, mutta perjantaina Kontille pelastuskurssin takia. Minä ja mun paatti kaipaavat kyytiä Kumpulasta.
Jukka 040 5369727
Hei
Olen samoin menossa perjantain pelastautumiskurssille Kontille ja tarvitsen kyydin -
ei paattia mukana, mela kyllä.
Voi olla, että jään kontille, jos lauantaiksi tarvitaan ohjaajia kurssille.
Sitten tietty tarvitsen kyydin takaisin Helsinkiin lauantaina.
Jutta o45-11o 5152
Olen samoin menossa perjantain pelastautumiskurssille Kontille ja tarvitsen kyydin -
ei paattia mukana, mela kyllä.
Voi olla, että jään kontille, jos lauantaiksi tarvitaan ohjaajia kurssille.
Sitten tietty tarvitsen kyydin takaisin Helsinkiin lauantaina.
Jutta o45-11o 5152
Jos illalla vielä ehtis melomaan, ois hyvä. Eli jos Helsingistä pääsee liikkeelle joskus 16-18 välillä?mikktaho kirjoitti:Millainen aikataulu?Jukka kirjoitti:En ole varsinaisesti menossa alkeiskurssille, mutta perjantaina Kontille pelastuskurssin takia. Minä ja mun paatti kaipaavat kyytiä Kumpulasta.
Jukka 040 5369727
Mutta voi sitä sovitella.
Nummelasta lähtee kolme heppua kahdella autolla. Näillä näkymin jossain kahden jälkeen. Yksi meistä joutuu paluumatkalle jo lauantaina. Tästä voisi hyödykkäämmänkin ajelun saada jollain tapaa... Kulkupelejä voisi kuvailla Öljysheikiksi ja Nasonexiksi.
Tai jos sunnuntaina löytyy kyyti Nlaan kahdelle tyypille niin päästäis yhellä biilillä Kontille.
O4oo kasiysineljä ysikasikuus
Mun kyydissä pääsette sunnuntaina Nummelaan. Ajelen Lohjalle asti itse. Kuinka paljon tarvitaan kuljetuskapasiteettiä varusteiden kuljettamiseksi?pekkapee kirjoitti:Tai jos sunnuntaina löytyy kyyti Nlaan kahdelle tyypille niin päästäis yhellä biilillä Kontille.
Erinomaista.
Multa tulee ikeakassi ja reppu, Tuomakselta samantyylinen lasti jos en paljoo valehtele.
Multa tulee ikeakassi ja reppu, Tuomakselta samantyylinen lasti jos en paljoo valehtele.
Hyvin mahdutaan näillä pakaaseilla.pekkapee kirjoitti:Erinomaista.
-
Moi, löytyisikö joku auto järvenpää kerava tuusula alueelta , joka olisi tänään ajelemassa kontille päin? voisin hypätä kyytiin paatti ja mela on kontilla, eli tavaraa ei ole jäätäviä määri. - visa 050 3258420