Tarjolla tänään: Hiilikuitumela 191 cm ja hieno kuitukypärä

Täällä varusteet kiertävät parempaan käyttöön

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

KaitsuH

Tarjolla tänään: Hiilikuitumela 191 cm ja hieno kuitukypärä

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Jou nigas whots up? Löysin komerostani käyttämättömän hiilikuitumelan, pituus 191, lapakulma n. 15 - 20 astetta, varsi hiiltä, lavat AMV:n hiili-lasisekoitetta. Jäykkä ja hirmu pitävä, on vaan mulle turhan lyhyt. Vaihtaisin sen johonkin pitempään melaan, Ropsoniin tai werneriin tms., käytettyynkin. Voin myös satkulla myyä. Tai vaihtaa johonkin muuhun hyödylliseen (ei päihteisiin, oon lopettanu!)

Tarjolla olis myös Happy2been alkuaikojen kuitukypärä, pieni lippa, metallihilepunainen, hieno ku mikä, mutta sekin mulle liian pieni. Oisko 50 egee tai päihteettömiä vaihtoartikkeleja?

Kaitsu puh. nollaneljäsataa 880 86neljä
TuomasV

Viesti Kirjoittaja TuomasV »

Onko kyseessä tämännäköinen härpäke?

Kuva

Saattaisin olla kiinnostunut...
Jouni

Viesti Kirjoittaja Jouni »

Oiskohan aika siirtyä kevyempään ja loivempaan. Vaihdossa vanha Signal??
Jos ei heti mene, niin voisin ostaa.

jouni.turunen(miau)kohinaa.com
KaitsuH

Jou!

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Mela on miltei kuin Tuomaksen kuvassa, paitsi ehkä vähä kapeempi ja pitempi (en tiiä paljonko kuva vääristää). ja, siinä ei oo mitään kevlaria, lavat on ihan slalom-lavat! kestosta en anna takuuta, joku sai poikki kesässä, ja Hiltusen jussi taas käytti tällaisia lapoja useita vuosia criikkihommissa ja Pernoon kivienvääntelyssä. Mutta: mieluummin vaihdan 195-202 puristelaminaattimelaan ku myyn, toki myynkin sillä satkulla, ku en sillä mitään tee.
Vastaa Viestiin