Minne, milloin ja miksi?Simo Antere kirjoitti:Mäkin ilmottaudun mukaan!
Kolin retki 2014!
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Re: Kolin retki 2014!
Ilmottaudun to-su -majoituspakettiin
Ruokavalio: laktoositon
Jukka K
Ruokavalio: laktoositon
Jukka K
Viimeksi muokannut JukkaK, 17.1.2014 15:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
Mä en tykkää olla epäämääräinen, joten halua siirtyä määrittelyyn tulen torstaina.
Jounin kyydillä.
.tiina
Jounin kyydillä.
.tiina
Miekkiin tuun ja to. Ja kyyttii tartteisin mut pääsen lähtee vast klo 18 jälkee
Mikko ja Irina lähtevät myös Kolin retkelle. Oletan että ajankohta on 24.-26.1., jolloin yösijaa tarvitsisimme pe-su.
Lähdemme työjutuista riippuen Espoosta/Helsingistä aikaisin perjantaiaamuna tai vasta iltapäivällä. Pelipaikalle siirrymme omalla autokyydillä.
-MikkoO
Lähdemme työjutuista riippuen Espoosta/Helsingistä aikaisin perjantaiaamuna tai vasta iltapäivällä. Pelipaikalle siirrymme omalla autokyydillä.
-MikkoO
valitsen vaihtoehdokseni perjantai-lauantain retkueet.
Meijän kyytiin mahtuu kaksi henkilöä to-su ajalla. Meijän auton lähtö Sipoosta noin klo 16.30.
Tai sitten Jos johonkin kyytiin mahtuu kaksi henkilöä niin mä ja Simo voidaan tulla jonkun muun kyydillä to-su.
puh 050 41 31 292
Tai sitten Jos johonkin kyytiin mahtuu kaksi henkilöä niin mä ja Simo voidaan tulla jonkun muun kyydillä to-su.
puh 050 41 31 292
Viimeksi muokannut tapio, 17.1.2014 17:11. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-Antere
-
- Viesti:
Torstaina reitillä: Lahti-Heinola-Mikkeli-Varkaus-Joensuu-Koli ja paluu samaa reittiä sunnuntaina.
Onko kenelläkään kyytitarvetta tai kulkeeko joku samalla reitillä johon mahtuisi?
Jussi Lehtonen
Onko kenelläkään kyytitarvetta tai kulkeeko joku samalla reitillä johon mahtuisi?
Jussi Lehtonen
Jussi, mun kyytiin mahtuu, jos pääset ennen kolmea liikkeelle.
Ilmoittele 0405904560
Jouni
Ilmoittele 0405904560
Jouni
Minä, Jenni ja Jukka K lähdetään torstaina Helsingistä kello 18 jälkeen. Jos joku vielä kaipaa kyytiä torstaille, niin yksi vielä mahtuu mukaan.
Raisa
Raisa
Mulla on tällä viikolla sen verran paljon työjuttuja tekemättä, että joudun perumaan Kolille tulon.
Ski Heil!
Kohta pärähtää! Kolille luvassa siedettävää pakkasta, juhlahumua, ilotulitusta, tarjouslippuja, tarjouksia ravinteleissa (halpaa viinaa oi joi joi) ja ihan kaikkea. Huh huh! Ihan siis käsittämätöntä.
Kolin emäntä kysyi, kuka majoittuisi ja mihinkin huoneeseen. Kuka sen ongelman ratkaisee näin niin kuin etukäteen, saa seuraavan matematiikan Nobel-palkinnon. Min idea olisi, että vapaa nuoriso majoittuisi suurempiin huoneisiin villin seksin ja iltarientojen merkeissä, vanhemmat pariskunnat työnnettäisiin tylysti pieniin huoneisiin keskenään känisemään ja kuorsaamaan.
Miä
P.S. Ottakaa omat lakanat mukaan, jos ette aio nukkua kovalla laattialla!
Kohta pärähtää! Kolille luvassa siedettävää pakkasta, juhlahumua, ilotulitusta, tarjouslippuja, tarjouksia ravinteleissa (halpaa viinaa oi joi joi) ja ihan kaikkea. Huh huh! Ihan siis käsittämätöntä.
Kolin emäntä kysyi, kuka majoittuisi ja mihinkin huoneeseen. Kuka sen ongelman ratkaisee näin niin kuin etukäteen, saa seuraavan matematiikan Nobel-palkinnon. Min idea olisi, että vapaa nuoriso majoittuisi suurempiin huoneisiin villin seksin ja iltarientojen merkeissä, vanhemmat pariskunnat työnnettäisiin tylysti pieniin huoneisiin keskenään känisemään ja kuorsaamaan.
Miä
P.S. Ottakaa omat lakanat mukaan, jos ette aio nukkua kovalla laattialla!