pe-la kontille (18-19.4.)
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
pe-la kontille (18-19.4.)
Lähteekö muita melomaan perjantaina ja lauantaina?
-JukkaK
-JukkaK
Re: pe-la kontille (18-19.4.)
Voisin lähtee
Harkinnassa on, riippuu vähän miten muualla ois vettä.
Olisitko Ilkka tulossa Lempäälästä? Olen itse nyt Hyvinkäällä joten jos se sattuu matkan varrelle niin olisin kiinnostunut kyydistä.
Tarkotuksena olis mennä perjantaina vaikka aamupäivällä, ja palata helsinkiin la illaksi. Minun kyydissä pääsee vuosaaresta tai täältä suunnalta, jos helsingistä lähtijöitä. Voin myös hypätä kyytiin jos joku ohi ajelee.
Voisin olla tulossa perjantaina iltapäivällä tai illalla, ja takaisin ehkä sunnuntaina.
Sami
Juu jos tulen niin tulen Lempäälästä, tarkoitus oli ajaa Lahden kautta mutta jos et saa muuta kyytiä niin voin ajaa Hyvinkäältäkin. Lähdössä oisin joskus aamupäivästä ja paluu la iltapäivästä.Vielä tosin varauksella jos vaikka keksinkin lähteä esim Malkakoskelle tai Majansuuhuun surffailemaan.Juho kirjoitti:Olisitko Ilkka tulossa Lempäälästä? Olen itse nyt Hyvinkäällä joten jos se sattuu matkan varrelle niin olisin kiinnostunut kyydistä.
Jos päädyt Kymille lähtemään niin soita tai laita viestiä: 0505550983
Juu kyl mä päädyn, ajelen siis motaria treelta hyvinkään kautta kontille eli jos Juhon lisäksi on muita kyytiiin tulijoita niin mahtuu kyllä.Juho kirjoitti:Jos päädyt Kymille lähtemään niin soita tai laita viestiä: 0505550983