Kymijoelle melomaan viikonloppuna 10. ja/tai 11.5.
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Kymijoelle melomaan viikonloppuna 10. ja/tai 11.5.
Hei,
Oon tulossa Helsinkiin täksi viikoksi ja ajattelin lähteä käymään ekaa kertaa Kontilla ja Kymijoella jos saan seuraa sinne. Ajatus olisi testata tuo myynnissä oleva Star kajakki samalla. Kyytiin mahtuis yksi ihminen, mutta kajakkia en voi ottaa kun ei ole vielä kattotelineitä tai vastaavasti jos joku muu on ajamassa ja haluaa tarjota kyydin niin sekin passaa. Oon joustava aikojen kanssa koska mennä ja tulla.
Eveliina
Oon tulossa Helsinkiin täksi viikoksi ja ajattelin lähteä käymään ekaa kertaa Kontilla ja Kymijoella jos saan seuraa sinne. Ajatus olisi testata tuo myynnissä oleva Star kajakki samalla. Kyytiin mahtuis yksi ihminen, mutta kajakkia en voi ottaa kun ei ole vielä kattotelineitä tai vastaavasti jos joku muu on ajamassa ja haluaa tarjota kyydin niin sekin passaa. Oon joustava aikojen kanssa koska mennä ja tulla.
Eveliina
Re: Kymijoelle melomaan viikonloppuna 10. ja/tai 11.5.
Menokyyti varattu. Paluu la iltana. Paluukyytiin mahtuu yksi. Paluu Pk-seudun kautta.
Jouni
Jouni
Olisin lähdössä lauantaina päiväkeikalle Kymille (Hirvi ja/tai Pernoo). Lähtö Helsingistä aamusta ja paluu melontojen jälkeen takas. Kyytiin ja katolle mahtuu tai voin hypätä paatin kanssa jonkun kyytiinkin.
Jyri
O4O - 548 1663
Jyri
O4O - 548 1663
Mulla olisi täsmälleen samat aikeet kuin Jyrillä, mutta päiväksi käy ainoastaan sunnuntai. Kyytiin mahtuisi paatilla tai ilman.
-Teemu
0407055342
-Teemu
0407055342
No jos saisin vaikka sitten kyydin joko Jounilta tai Jyriltä päiväreissulle? Tai jos Teemulta saa kyydin takaisin ja Kontilla on tilaa yöpyä niin voishan sitä harkita, että jäisin sinne vielä sunnuntaiksikin. Mulla ei tosiaan ole paattia mukana eli jos onnistuisi Kontin kautta kaarto niin voisin varmaan saada sieltä paatin lainaksi.
Eveliina
o5o-3686388
Eveliina
o5o-3686388
mie olisin matkaamassa kontille perjantai-illasta ja palaisin sunnuntaina kurssisiivouksen jälkeen. matkaan kyydillä tai mukaani sopii pari
.v
.v
Lähden Laajasalosta Kontille la aamuna 8 ja palaan su aamuna noin 9 lähdöllä takaisin viettämään äitienpäiväkiipeilyä.
Nollaneljäyksi 511 9112
Nollaneljäyksi 511 9112
jhuitila
Lähden Martinlaaksosta la päivällä noin klo 12 (menokyydissä on lisäkseni 2) ja paluu joskus la illalla (paluukyydissä on lisäkseni 1) jos joku päiväseltään haluaa lähteä melomaan.
Riikka¨
Riikka¨
Lähden perjantai illasta n 17:30 Helsingistä, paluu sunnuntaina iltapäivästä jotta ehtii illaksi Turkuun. Kyytiin mahtuu.
-Antti-
-Antti-
Hei!
Hienoa, että nyt näyttää paljon porukkaa tulevan lauantai-illan kouluttajatapaamiseen! Sopu antaa sijaa, mutta suosittelen ottamaan retkipatjoja mukaan. Jatkokurssilaisia on nyt tulossa neljätoista, siihen kouluttajat, sitte kouluttajatapailevat ja huussitalkoolaiset, niin on mahdollista, että patjoja ei riitä kaikille.
Kouluttajatapaus aloitetaan klo 20.00, jolloin sauna ja rilli suljetaan munalukoin reilun tunnin ajaksi ja kaikki istahtavat pitkän pöydän ääreen.
Kaitsu H
P.S. Kukas ajaisi Bearin kautta ja ottaisi min aukkopeiton ja heittoköyden mukaan? Ovat jo maksetut ja mulle sivuun pistetyt.
Hienoa, että nyt näyttää paljon porukkaa tulevan lauantai-illan kouluttajatapaamiseen! Sopu antaa sijaa, mutta suosittelen ottamaan retkipatjoja mukaan. Jatkokurssilaisia on nyt tulossa neljätoista, siihen kouluttajat, sitte kouluttajatapailevat ja huussitalkoolaiset, niin on mahdollista, että patjoja ei riitä kaikille.
Kouluttajatapaus aloitetaan klo 20.00, jolloin sauna ja rilli suljetaan munalukoin reilun tunnin ajaksi ja kaikki istahtavat pitkän pöydän ääreen.
Kaitsu H
P.S. Kukas ajaisi Bearin kautta ja ottaisi min aukkopeiton ja heittoköyden mukaan? Ovat jo maksetut ja mulle sivuun pistetyt.
Morjensta! Mahtuuko kajakki jonkun katolle???
Tarttisin kajakin roudausapua Kotkasta sairaalan luota Kontille. En tartte autosta paikkaa tai muutakaan, mutta jos sais kajakin jonkun katolle niin hyvä! Voin jättää kajakin jemmaan Kontille, joten paluuroudauksestakaan ei tarvitse murehtia. Mulla on auto muttei kattotelinettä, ja uutukainen laskupaatti on täällä Kotkan residenssissä sairaalan luona. Pitäs päästä säätään ja koemeloon ennen Kuusamon reissua. Mikä tahansa aika pe 18.00-la aamupäivä on mulle ok, oon kotosalla. Jos passaa niin pistäkäähän tekstaria!
Osoite Sairaalalle (KOKS) Kotkantie 41 48210 Kotka. Asunto: Paatelankuja 4B 48210 Kotka (500m päässä sairaalasta).
-juuso-
puh 04oo 93o211
Tarttisin kajakin roudausapua Kotkasta sairaalan luota Kontille. En tartte autosta paikkaa tai muutakaan, mutta jos sais kajakin jonkun katolle niin hyvä! Voin jättää kajakin jemmaan Kontille, joten paluuroudauksestakaan ei tarvitse murehtia. Mulla on auto muttei kattotelinettä, ja uutukainen laskupaatti on täällä Kotkan residenssissä sairaalan luona. Pitäs päästä säätään ja koemeloon ennen Kuusamon reissua. Mikä tahansa aika pe 18.00-la aamupäivä on mulle ok, oon kotosalla. Jos passaa niin pistäkäähän tekstaria!
Osoite Sairaalalle (KOKS) Kotkantie 41 48210 Kotka. Asunto: Paatelankuja 4B 48210 Kotka (500m päässä sairaalasta).
-juuso-
puh 04oo 93o211
Menossa Leppävaarasta kehä ykköstä motarille lauantaiaamuna. Lähtö puoli kasin maissa. Kyytiin mahtuu ja ainakin yksi paattikin katolle. Takaisin kurssin ja siivousten jälkeen sunnuntaina.
Antti / o5o 578o565
Antti / o5o 578o565
Ja vielä kaksi henkeä lisää ois tulossa, la iltasetille ja su aamupäivästä pois.