Tiistaina Pernoolle, lähtö neljän nurkilla Leppävaarasta (auto käytettävissä, mutta ei varmuutta onko siinä kattotelineitä, hyppään mielelläni myös kyytiin).
Jos saisi järjestymään niin, että pääsisikin 17 nurkilta ajamaan Kouvolasta niin ehtisinkö mukaan? Olisin vähän ennen kuutta ja vaihtaisin kamppeet huippu nopeaan eli olisin kuudelta vedessä.
Itse en ainakaan taida olla paljoa ennen klo 18 paikalla, hyvin ehtii siis.
JussiI on lähdössä, muutkin pk-seudulta tulevat kertokoot tulemisistaan, samaan kyytiin mahtuu vielä. Reskutusapua tarjolla, mutta ainakin itselläni on suunta suoraan Torminvirralle (ylimmälle koskelle).
Sain vaihdettua työt Kouvolan suunnille, joten olen tulossa. Saanhan tulla mukaan Tormille jos ei löydy seurakseni aloittelijoita. En opi muuten ja jäin jotenkin koukkuun tuohon touhuun.
Tai edittiä: Tuun käy tai ei kun vaihdoin töitäkin tämän takia
Tulen myös mukaan. Lähden Helsingistä (Haagasta) noin kolmen-neljän aikoihin. Kyytiin mahtuu kyytiläisiä ja paatteja.
Vähän meloneena ajattelin totutella vain vähän virtaavaan veteen ja harjoitella perusasioita. Toivottavasti löytyy kaveria perusharjoitteluun, jos ei niin sitten suunnataan muiden mukana.
Laittakaa viestiä tai soittakaa, jos on kyydin tarvetta.
Lähden kanssa ti melomaan. Kajakki pitäis saada johonkin kyytiin joko ma tai ti aamuna. Lähden siis liikkeelle Viherlaaksosta Espoosta. Olen autoton, joten kajakin kuljetus vaatii vähän suunnittelua.
Olemme Irinan kanssa myös tulossa tiistaina melomaan. Lähtö Espoosta (Nihtisilta) vähän ennen neljää ja paluu Helsinkiin (Oulunkylä). Meidän kyytiin mahtuu tai voimme myös jättää oman auton johonkin sopivaan paikkaan ja hypätä jonkun toisen kyytiin.