Juhannukseksi Kontille
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Juhannukseksi Kontille
Päivää. Ajattelin viettää juhannuksen perinteisesti Kontilla. Tulukeeha muutkii.
Re: Juhannukseksi Kontille
no tullaan
Tuon suuntaisia ajattelin minäkin. Torstai iltana olisin tulossa Espoon suunnalta. Kyytiin sopii.
Sami 040 7787303
Sami 040 7787303
Hypätään Kristianin kanssa Samin kyytiin :)
Moi.
Ootteko juhannus kontteilijat vielä sunnuntaina hoodeilla ja melonta kunnossa?
Mikäli vapaata myönnetään voisi lähtee vaikka päiväsiltään Turusta Kymille
unelmissa Tormin 1aalto
voin ottaa omat pikkukivet mukaan.
T riku
Ootteko juhannus kontteilijat vielä sunnuntaina hoodeilla ja melonta kunnossa?
Mikäli vapaata myönnetään voisi lähtee vaikka päiväsiltään Turusta Kymille
unelmissa Tormin 1aalto
voin ottaa omat pikkukivet mukaan.
T riku
Moroo!
Ilkka, Sami, Ville; mihkäs aikoihin ootte Kontilla? Tekis mieli mennä vetään iltasetti. Juhannukseksi en jää, lähtee bussi aamuyästä Helsinkiin, eli mun kannalta mitä aikasemmin sitä parempi. Josko kuudelta jo kontilla (toiveikasta ajattelua)?
-juuso-
Ilkka, Sami, Ville; mihkäs aikoihin ootte Kontilla? Tekis mieli mennä vetään iltasetti. Juhannukseksi en jää, lähtee bussi aamuyästä Helsinkiin, eli mun kannalta mitä aikasemmin sitä parempi. Josko kuudelta jo kontilla (toiveikasta ajattelua)?
-juuso-
Mä pääsen lähtemään vasta kuuden jälkeen Tampereelta eli varmaan jää omakin iltasetti vetämättä tänään. Niin ja sunnuntaina on tarkoitus lähteä ns. hyvissä ajoin takas kotiin päin.
Aloittelijat voi tulla tiistaisin, mutta olisiko la tai su lähdössä porukkaa joka voisi ottaa mukaan Tormille? Asun 0,5 h matkan päässä niin ilmaannut kyllä nopeasti paikalle.
Ihan koko ajan en ole kumollaan ja joskus pääsen ylös sekä parissa tiistaimelonnassa olen käynyt.
Ihan koko ajan en ole kumollaan ja joskus pääsen ylös sekä parissa tiistaimelonnassa olen käynyt.
Moi Aija,
Tänne vaan :)
Ellen
Tänne vaan :)
Ellen