kontille pe la 25.-26.6
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
kontille pe la 25.-26.6
olen lähdössä pe aamuna kahdelle päiväsetille tai pe ip la ap kahdellesetille kontille. Tarvittaessa yövyn kontilla. Onko muita lomalaisia liikkeellä? Kyytiin pääsee pääkaupunkiseudulta. Ota yhteyttä noli neli noli 574 6519
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Re: kontille pe la 25.-26.6
Tarkoitat varmaan 27.6 perjantaina.
Satu ja minä mennään/tullaan Kontille lauantaina. Vielä ei tiedetä mihin aikaan herätään ja saadaan pakattua. Ollaan yötä Kontilla, yläcaming alueella.
Satu ja minä mennään/tullaan Kontille lauantaina. Vielä ei tiedetä mihin aikaan herätään ja saadaan pakattua. Ollaan yötä Kontilla, yläcaming alueella.
Moi,
mä pääsisin lähtemään perjantaina töiden jälkeen ja takaisin on tultava lauantaina (paluuajalla ei väliä).
Teemu
0407055342
mä pääsisin lähtemään perjantaina töiden jälkeen ja takaisin on tultava lauantaina (paluuajalla ei väliä).
Teemu
0407055342
Hep, tulen Kontille lauantaina jossain vaiheessa iltapäivällä tai illalla ja poistun luultavasti ma jossain vaiheessa. Saapumisaika ja minä selviävät la vasta päivänmittaan, joten kyytiä on hankala tarjota, mutta tarjoan silti.
Rauli
nolinelinoli 74 237 9kasi
Rauli
nolinelinoli 74 237 9kasi
Mä tulen Launtaina aamupäivällä freestyle paatin kanssa ja Lähden Sunnuntaina aamusetin jälkeen.
Tulen oman paatin kanssa. Aikataulut näyttää omaltani osaltani siltä, että tulen omalla autolla.
Mukaan mahtuu, jos jollakin on samat aikataulut Espoon suunnalta.
Tomi K-K
040-7725916
Tulen oman paatin kanssa. Aikataulut näyttää omaltani osaltani siltä, että tulen omalla autolla.
Mukaan mahtuu, jos jollakin on samat aikataulut Espoon suunnalta.
Tomi K-K
040-7725916