Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Minä lähtisin mielellään läträämään jos Helsingin suunnalta löytyy kimppakyyti. Pelipaatti pitäisi mahtua kyytiin myös.
Tomi nollaneljänolla 960 1300
Tomi nollaneljänolla 960 1300
Tulen huomenna. Kyytiin mahtuu vielä yksi (oletan, että Tomi tulee paattinsa kanssa minun kyydillä). Lähtö Vantaan Ikealta noin neljän aikoihin.
T: Mikko O5O 407 0844
T: Mikko O5O 407 0844
Tulen mukaan, Kontilla joskus klo 18.
Tiistaina tulossa.
Hei,
Ellen ja Kristian ois tulossa Helsingistä Kontille päin, jäädään sit koko viikoks. Kyytiä vailla ollaan.
Ellen
nolla5nolla4124627
Ellen ja Kristian ois tulossa Helsingistä Kontille päin, jäädään sit koko viikoks. Kyytiä vailla ollaan.
Ellen
nolla5nolla4124627
Mun kyydissä pääsette menosuuntaan, jos ette ole kovin viime vuodesta kasvaneet.
Takaisin pitää olla kyllä tiistai-iltana.
Ville Aa
Takaisin pitää olla kyllä tiistai-iltana.
Ville Aa
Ville Aarnio
040 5034893
040 5034893
Moi, onko ti 15.7. koskeen menossa kokenutta porukkaa, jotka mieluusti ottaisi alkeiskurssin käyneitä peesiin?
Mihin aikaan kokoontuminen kontilla?
Kesälomaa viettävä Anna
Mihin aikaan kokoontuminen kontilla?
Kesälomaa viettävä Anna
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Kari M on taalla kontilla tiistain. kerro mihin aikaan olet tulossa.
Moi, ideaali olis olla koskessa n.klo 17 niin ehtisi kunnolla meloa ennen iltaa. En tiedä, miten kauan matka mökiltä kontille vie, mutta voisin tähdätä neljään - puol viiteen.
Kiva jos huominen melonta onnistuu. Reipas kuukausi taukoa edellisestä kerrasta.
-Anna
Kiva jos huominen melonta onnistuu. Reipas kuukausi taukoa edellisestä kerrasta.
-Anna
Täällä ollaan jo Kontilla. Teretulemast.
Olen tulossa melomaan, kontilla n 19 aikaan.
-Antti-
-Antti-
Hei, mä voisin yrittää myös mukaan tänään. Ehdin lähteä ajelemaan Helsingistä vasta tossa puolen neljän aikoihin, eli olen siellä varmaankin ennen puolta kuutta. Jaksatteko odotella?
Viimesestä koskimelontakerrasta on yli vuosi aikaa, niin ihan mieluusti lähtisin myös porukassa. Muuten kyllä olen melonut paljonkin.
nimim. Alkeis- ja jatkokurssit 2012 käynyt
Markus
O4O 728 6169
Viimesestä koskimelontakerrasta on yli vuosi aikaa, niin ihan mieluusti lähtisin myös porukassa. Muuten kyllä olen melonut paljonkin.
nimim. Alkeis- ja jatkokurssit 2012 käynyt
Markus
O4O 728 6169
Markus
O4O 7286169 / janhunenmarkus [Ät] gmail.com
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Yleisohje tietenkin on, että ei melota yksin, jos ei ole riittäviä taitoja ko olosuhteisiin.
Kesämelonta-ohjetta koskikurssin tms. käyneille, jotka tuntee Pernoon koskialueen, osaa poistua kaatuneesta kajakista ja hinata kajakin ja melan rantaan.
Jos joskus kesällä käy niin, että porukka on jo ehtinyt lähteä vesille, kun tulet Pernoolle, niin voi mennä yksin tai kaksin perässä sellaista maa-tai vesireittiä, jossa varmasti (100%) pärjää. Ja jos ketään ei löydy, niin sitten kannattaa tietenkin meloa tai kävellä takaisin sellaista reittiä, jossa varmasti (100%) pärjää riittävästi. Jos on epävarma, tai ei osaa arvioida, niin sitten kannattaa kantaa kajakkia. Pernoon koskialueella on paljon suvantoja, joissa on kesällä yhtä turvallista meloa, kuin kesämökkirannassa, järvellä. Rannalla on tietenkin vaarana punkit, ampiaiset, louhikot jne.
Esim. Kontilta ei tarvitse meloa koskessa, jos kantaa kajakin Ruhanväärän yläosan ohitse voimalinjan alle ja meloo suvannossa Torminvirran padolle, niin, että ei melo virrassa. Sellainen perusmelontataito pitää olla, että pysyy pystyssä suvannossa.
Esim. Ruhanväärän loppuosa on sellainen, että jos siinä kaatuu ja joutuu veden varaan, niin siinä voi uida rantaan kajakin ja melan kanssa.
Yleensä melotaan Torminvirralle päin.
Kesämelonta-ohjetta koskikurssin tms. käyneille, jotka tuntee Pernoon koskialueen, osaa poistua kaatuneesta kajakista ja hinata kajakin ja melan rantaan.
Jos joskus kesällä käy niin, että porukka on jo ehtinyt lähteä vesille, kun tulet Pernoolle, niin voi mennä yksin tai kaksin perässä sellaista maa-tai vesireittiä, jossa varmasti (100%) pärjää. Ja jos ketään ei löydy, niin sitten kannattaa tietenkin meloa tai kävellä takaisin sellaista reittiä, jossa varmasti (100%) pärjää riittävästi. Jos on epävarma, tai ei osaa arvioida, niin sitten kannattaa kantaa kajakkia. Pernoon koskialueella on paljon suvantoja, joissa on kesällä yhtä turvallista meloa, kuin kesämökkirannassa, järvellä. Rannalla on tietenkin vaarana punkit, ampiaiset, louhikot jne.
Esim. Kontilta ei tarvitse meloa koskessa, jos kantaa kajakin Ruhanväärän yläosan ohitse voimalinjan alle ja meloo suvannossa Torminvirran padolle, niin, että ei melo virrassa. Sellainen perusmelontataito pitää olla, että pysyy pystyssä suvannossa.
Esim. Ruhanväärän loppuosa on sellainen, että jos siinä kaatuu ja joutuu veden varaan, niin siinä voi uida rantaan kajakin ja melan kanssa.
Yleensä melotaan Torminvirralle päin.
Löytyykö huomenna kyytiä kontille ja takaisin? Pääsisin kolmen-neljän aikaan Espoon keilaniemestä, ja yöksi palaisin Vuosaareen.
t: Jukka K
nollaviisnolla3079075
t: Jukka K
nollaviisnolla3079075
Ite olisin tulossa tiistaina Kotkasta Kontille ja melontojen jälkeen Kontilta Helsinkiin. Kyytiin mahtuu 2-3 henkilöä, jos sattuu esimerkiksi paluukyytiä Helsinkiin tarvitsemaan.
Markus
O4O 728 6169
Markus
O4O 728 6169
Markus