Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Moroo!
Mää oon tulossa, heti kun töistä kerkiää. Tuun kanssa Kotkasta, joten kyytiasioissa musta ei oo apua. Lauantaina Tormin ykkösaalto oli ihan kivassa kunnossa, ja kakkosen laitaan syntyy sellanen isompi aalto. Kannattaa ehdottomasti käydä ennen kun vesi laskee liikaa. Ykkösessä tein monta eskimoo, eikä hipassukkaan pohjaa, joten viä (lauantaina) oli ihan turvallista.
Muuten Jukka! Jos et saa kyytiä järjestyyn nii hyppää bussiin ja pistä viestiä, ni noukin sut menomatkalla Karhulan asemalta. Tai junalla tullessa Kyminlinnan (???) asemalta.
Juuso
puh o4oo 93o2II
Mää oon tulossa, heti kun töistä kerkiää. Tuun kanssa Kotkasta, joten kyytiasioissa musta ei oo apua. Lauantaina Tormin ykkösaalto oli ihan kivassa kunnossa, ja kakkosen laitaan syntyy sellanen isompi aalto. Kannattaa ehdottomasti käydä ennen kun vesi laskee liikaa. Ykkösessä tein monta eskimoo, eikä hipassukkaan pohjaa, joten viä (lauantaina) oli ihan turvallista.
Muuten Jukka! Jos et saa kyytiä järjestyyn nii hyppää bussiin ja pistä viestiä, ni noukin sut menomatkalla Karhulan asemalta. Tai junalla tullessa Kyminlinnan (???) asemalta.
Juuso
puh o4oo 93o2II
Kiitos Juuso, mutta pääsin Antin kyytiin. Nähään kontilla!
Tälläkin kertaa tulen edustamaan aloittevaa uintijaostoa.
Moikka!
Ilmottelen vaan, että oon menossa Kontille melomaan joskus klo 17-18. Seura kelpaa. Jos oon yksin (vaan sininen mini pihassa eikä jätkää näy), niin mut löytää joko hönökiveltä tai väliportaasta möpeltämässä.
-Juuso
Ilmottelen vaan, että oon menossa Kontille melomaan joskus klo 17-18. Seura kelpaa. Jos oon yksin (vaan sininen mini pihassa eikä jätkää näy), niin mut löytää joko hönökiveltä tai väliportaasta möpeltämässä.
-Juuso
Juuso, saat seuraa. Ollaan Irinan kanssa tulossa ja ollaan Kontilla varmaan joskus puoli kuuden aikoihin.
-Mikko
-Mikko
Oon myös tulossa sinne. Lähtö Espoosta 16:lta. Koukkaisu Pasilaan noukkimaan toinen meloja. Perillä (optimistisesti ajatellen?) 18:lta.
-Kimmo
-Kimmo
Oliskohan ketään tulossa huomenna?
Moi! Löytyiskö huomenna kyytiä kontille ja takaisin? Pääsisin puol kolmen aikaan sörnäisistä ja yöksi takaisin Helsinkiin. Ja oisko koskelle menossa porukkaa jotka ottaisi mieluusti alkeiskurssin käynyttä joukkoonsa? 
t: Tiia K
nollaneljänolla8436025

t: Tiia K
nollaneljänolla8436025
Kyllä melontaseuraa tiistaille löytyy. Olen itse kontilla maanantai illasta keskiviikkoon.
Antti E
Antti E
Mä voisin tulla autolla Espoosta ja kyytiin pääsee. Olin vlopun alkeiskurssilla ja olisi hienoa päästä opettelemaan lisää jos saa opastusta. Jäsenhakemus on laitettu vetämään jo eilen tietty
t. Markku A o4oo 273 845

t. Markku A o4oo 273 845
Onko huomenna 12.8 kukaan tiistaimelomassa?
:Kimmo
:Kimmo
Kaippa sitä voisi lähteä kastautumaan.
Moi!
Olisiko joku sattumalta menossa huomenna autolla kontille ja takaisin pääkaupungin suunnalta? Hyppäisin mielelläni kyytiin ja voin suhata julkisilla jonnekin noukintamatkalle. Pääsisin lähtemään joustavasti iltapäivästä (klo 15->)
Ja jos koskeen löytyisi hieman kokeneempaa seuraa, kun itsellä vasta alkeiskurssi käytynä
Sirpa nolnelnol 5489188
Olisiko joku sattumalta menossa huomenna autolla kontille ja takaisin pääkaupungin suunnalta? Hyppäisin mielelläni kyytiin ja voin suhata julkisilla jonnekin noukintamatkalle. Pääsisin lähtemään joustavasti iltapäivästä (klo 15->)
Ja jos koskeen löytyisi hieman kokeneempaa seuraa, kun itsellä vasta alkeiskurssi käytynä

Sirpa nolnelnol 5489188
Meillä on treffit Vantaan porttipuistossa n. klo 16.30. Siihen kyytiin mahtyy yksi henkilö.sto kirjoitti:Moi!
Ja jos koskeen löytyisi hieman kokeneempaa seuraa, kun itsellä vasta alkeiskurssi käytynä![]()
Sirpa nolnelnol 5489188
0405366641
Tiistaina Pernoolle? Pk-seudulta lähdössä, kyytiin mahtuu tai voin hypätä kyytiinkin.
-AnttiP
antti.paavilainen(at)kohinaa.com
050-385 3289
-AnttiP
antti.paavilainen(at)kohinaa.com
050-385 3289