Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Mun kalenterissa tiistai onkin näköjään tänään
Olikos siellä siis huomenna 14.10. tiistaimelojia? Minä olen tulossa.
Olisko nyt toukokuussa aika käynnistää tiistaimelonnat (vaikka epävirallisestikin
)? Lähden huomenna 5.5 Kymille, jos muita kiinnostuneita on. Starttaan Espoosta ja autossa on siis tilaa.
Jyri
p. 040-548 1663

Jyri
p. 040-548 1663
Yo!
Lankkarin sillalta katsoen näyttäis vettä olevan toodella kivasti. Mää voisin tulla melomaan,oon jo täällä Kotkassa. Otan laskupaatin ja hinkkaan ylös tormille, harjottelen akanvirtojen ottoo yms. Ei oo viä oikeen pelipaattifiilis...
-Juuso
O4oo 93o211
Lankkarin sillalta katsoen näyttäis vettä olevan toodella kivasti. Mää voisin tulla melomaan,oon jo täällä Kotkassa. Otan laskupaatin ja hinkkaan ylös tormille, harjottelen akanvirtojen ottoo yms. Ei oo viä oikeen pelipaattifiilis...
-Juuso
O4oo 93o211
Onko huomenna ketään tulossa?
Hei tyypit!
Lähtekää ny joku mun kanssa melomaan! Huomenna, tiistaina! Tahtoo koskeen! Viikonloppuna on alkeiskurssi, menisin katteleen vähän mestoja tällä vedenkorkeudella. Akanvirtojen kiinniottoa, slalom-tyyppisiä S-kurveja yms. höntsäilyä laskupaatilla.
-juuso-
puh 0400 930211
Lähtekää ny joku mun kanssa melomaan! Huomenna, tiistaina! Tahtoo koskeen! Viikonloppuna on alkeiskurssi, menisin katteleen vähän mestoja tällä vedenkorkeudella. Akanvirtojen kiinniottoa, slalom-tyyppisiä S-kurveja yms. höntsäilyä laskupaatilla.
-juuso-
puh 0400 930211
Aion ehtiä. Vantaalla Jokelassa loppuu 15:00 työt, joten työt sopivasti.
Mie kans huomenna vesille ja justkin laskupaatti höntsäilyä.
Jarkko
040 viis637788
Jarkko
040 viis637788
Menee haastavaksi keretä ja auto puuttuu.
Oliko tulevana tiistaina (26.5) porukkaa tulossa? Lähden Helsingistä puoli neljän aikoihin, kehä ykköstä kannelmäen liittymästä eteenpäin. Kyytiin mahtuu kyllä.
T: Mikko o4o3o16o37
T: Mikko o4o3o16o37
Olisin menossa jos on porukkaa. Lähen Lahest ja kyytiin mahtuu yksi jos tarvetta:)
Olen tulossa. Tällä kertaa ei tule yllätyksiä kun on oma auto alla.
2.6.2015 taas tulossa ja kesäloma 

Mä oon varmaan kans huudeilla 2.6., samoin maanantai 1.6. jos joku silloin vesille ehtisi.
Olen tulossa tulevana tiistaina. Mielelläni ottaisin vielä iisisti perustaitoja harjoitellen. Olikohan muita "aloittelijoita"? Muussa tapauksessa sitten Tormille, uimaan?