Pernoonkoskille meloon yms. lähiaikoina
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Pernoonkoskille meloon yms. lähiaikoina
Moi.
Viikonloppuna en ehkä vähään aikaan ehdi, mutta voisin mennä Pernoonkoskille pariksi arkipäiväksi, esim. ensi viikolla, tai seuraavalla. Yksin ei huvita mennä. Mielummin kimppakyyti pääkaupunkiseudulta. Meidän autolla, tai miten vaan.
Antti L. p.0456757420
Viikonloppuna en ehkä vähään aikaan ehdi, mutta voisin mennä Pernoonkoskille pariksi arkipäiväksi, esim. ensi viikolla, tai seuraavalla. Yksin ei huvita mennä. Mielummin kimppakyyti pääkaupunkiseudulta. Meidän autolla, tai miten vaan.
Antti L. p.0456757420
Re: Pernoonkoskille meloon yms. lähiaikoina
Maantai-tiistai sopii, jos kyyti onnistuu.
- Antti Lappalainen
- Viesti:
ehdin jo luvata maanantaiksi joitain työtehtäviä, joten ainakaan maanantaipäivä ei käy. Selvitän maanantaina oman aikatauluni ja ilmoittelen ja toivottavasti ti-ke onnistuu. Pakkaan kuitenkin varusteet valmiiksi tänään. Mun kajakki on Kontilla ja yritän saada auton. Ois ihan hauska meloo vähän ja olla Kontilla + kimppakyyti.
3.12.2014...
Melontaretkeni on peruttu sikakarseen flunssan, kuumeen tms. takia. Ikävä juttu, mutta yritän ensi viikolla uudelleen, arkipäivinä pari päivää.

3.12.2014...
Melontaretkeni on peruttu sikakarseen flunssan, kuumeen tms. takia. Ikävä juttu, mutta yritän ensi viikolla uudelleen, arkipäivinä pari päivää.

Ei onnistu ti-ke
Seuraava mahdollinen on to iltapäivä-la. Silloin varmaan humautan omalla biilillä. Kyytiin mahtuu.
Seuraava mahdollinen on to iltapäivä-la. Silloin varmaan humautan omalla biilillä. Kyytiin mahtuu.
Mulle kävis to-pe, jos kyytiin mahtuu.
- Antti Lappalainen
- Viesti:
To-Pe käy luultavasti minulle (varmistuu huomenna). Kyytiin mahtuu. Muutamaan vuoteen ensimmäinen flunssa,
,,mutta menee varmaan ohi muutamassa päivässä. 
MUOKATTU 3.12.2014
Melontaretkeni on peruttu sikkarseen flunssan, kuumeen tms. takia. Ikävä juttu, mutta yritän ensi viikolla uudelleen, arkipäivinä pari päivää.

MUOKATTU 3.12.2014
Melontaretkeni on peruttu sikkarseen flunssan, kuumeen tms. takia. Ikävä juttu, mutta yritän ensi viikolla uudelleen, arkipäivinä pari päivää.

Kontille seuraavaksi menijöille anteeksipyyntö roskien jättämisestä sisälle (siis keittiön roskis tyhjentämättä). Toivottavasti ei ala haisemaan. Komposti on tyhjennetty.
-PAntti
-PAntti
- Antti Lappalainen
- Viesti:

Moi,
Äh, töissä torstaina. eli peruuntuu.
(Mulle sopis ke-to ensi viikolla, eli siis 10.-11.12. Tuun mielellään kyytiin paatin kanssa. -5kulma
Jutta, o4o-5oo6o27)
Äh, töissä torstaina. eli peruuntuu.
(Mulle sopis ke-to ensi viikolla, eli siis 10.-11.12. Tuun mielellään kyytiin paatin kanssa. -5kulma
Jutta, o4o-5oo6o27)
Minunkin melontani siirtyi ensi viikkoon...