Terveisiä Kolilta!
Tapasin Kolilla alakahvilassa Sevrjukovin Jurin. Juri kertoi, että suunnitteilla on nyt tulevanakin keväänä koskimelontaretki Venäjän Karjalaan Uuksunjoelle. Mehän olimme muutama vuosi sitten tuollaisella retkellä, siitä tuli juttua telkastakin Erätulilla-ohjelmassa.
Suosittelen retkeä erittäin paljon sellaisille, jotka haluavat kolmeksi päiväksi täysin toisenlaiseen kulttuuriin melomaan! Samoin Uuksunjoen kosket ovat mainioita juuri sellaisille melojille, jotka vielä arvelevat Norjaan lähtemistä mutta joille Kymijoen kosket tuntuvat jo tutuilta. Isoimmat kosket ovat hyvää kolmosta.
Tässä lisäinfoa matkasta: http://www.juristravel.fi/fi/matkat/kos ... ella+2014/
Sieltä löytyy yhteystiedotkin. Juri järjestää keväällä myös kulttuurimelontamatkan Pietariin. Siellä ei koskia liene, joten en osaa enempää kertoa.
P.S. Nyt alkumatkan kaamea lettuosuus on pois, ovat löytäneet reitin UAZ:illa lähemmäs koskia. Ja jo ajomatka UAZ:illa sen verran hulppea, että pelkästään sen takia matkaan kannattaa lähteä.
Keväällä Karjalaan Uuksunjoelle melomaan?
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Re: Keväällä Karjalaan Uuksunjoelle melomaan?
Heippa,
Kuulostaa eksoottiselta. Ja hyvä vaihtoehto Kuusamon reissulle. Mutta jotta toukokuulle voisi näitä reissupäiviä varata olisi kiva tietää onko tälle keväälle Kuusamon reissua ja minä ajankohtana. Ja tietty Norjan reissun ajankohta. Eli kalenteriin sisältöä.
Tietoa janoava
Kuulostaa eksoottiselta. Ja hyvä vaihtoehto Kuusamon reissulle. Mutta jotta toukokuulle voisi näitä reissupäiviä varata olisi kiva tietää onko tälle keväälle Kuusamon reissua ja minä ajankohtana. Ja tietty Norjan reissun ajankohta. Eli kalenteriin sisältöä.
Tietoa janoava
Re: Keväällä Karjalaan Uuksunjoelle melomaan?
Täysin toisenlainen kulttuuri =Puttelandia
Todellakaan ole mikään vaihtoehto Kuusamolle niin kauan kuin Tsaari Putin käyttäytyy kuin Hitler.
Jutta voisin lähteä taas lyhyex viikox Kuusamoon, jahka olen liidellyt, melonut &kiipeillyt Pyreneillä &Slovakiassa jonkun päivän.
Todellakaan ole mikään vaihtoehto Kuusamolle niin kauan kuin Tsaari Putin käyttäytyy kuin Hitler.
Jutta voisin lähteä taas lyhyex viikox Kuusamoon, jahka olen liidellyt, melonut &kiipeillyt Pyreneillä &Slovakiassa jonkun päivän.