Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Aloittelijaystävällinen setti ok haluamassasi paikassa.
Löytyiskö tälle illalle (ma 1.6.) kaveria vesille?
Löytyiskö tälle illalle (ma 1.6.) kaveria vesille?
Mä voisin lähteä tiistaimelomaan 2.6. Jos kyytiä löytyy (voin tulla lähimaastoon), aina parempi, muussa tapauksessa lähden Matinkylästä ajelemaan joskus kolmen pintaan.
Teemu
0407055342
Teemu
0407055342
Hyvähyvähyvä!
Porukkaa tulossa melomaan... Mää ajattelin ottaa pelipaattisessiot huomenna Tormilla. Viime keskiviikkona hoidinkin jo kesän ensiuinnit pois alta. Vesi oli lämmintä, hyvin tarkeni uiskennella neopreenishortseissa ja ei enää lainkaan vettäpitävässä anorakissa. Kesä on täällä ny! Kaikki melomaan (ja uimaan)!
-juuso-
Porukkaa tulossa melomaan... Mää ajattelin ottaa pelipaattisessiot huomenna Tormilla. Viime keskiviikkona hoidinkin jo kesän ensiuinnit pois alta. Vesi oli lämmintä, hyvin tarkeni uiskennella neopreenishortseissa ja ei enää lainkaan vettäpitävässä anorakissa. Kesä on täällä ny! Kaikki melomaan (ja uimaan)!
-juuso-
tiistaina tulossa varmaankin vesille. Kouvolasta röitten jälkeen
Huomenna tekisi melomaan mieli, muttei ole autoa eikä vielä kyytiä...
olisiko joku lähdössä pääkaupunkiseudulta?
Sirpa
0405489188
olisiko joku lähdössä pääkaupunkiseudulta?
Sirpa
0405489188
Moroo!
Mää olisin menossa melomaan kans, klo 17.30-18.00 olen Kontilla. Vesillä 20-30 min myöhemmin. Virtaama sen kun pysyy messevänä!
-juuso-
Mää olisin menossa melomaan kans, klo 17.30-18.00 olen Kontilla. Vesillä 20-30 min myöhemmin. Virtaama sen kun pysyy messevänä!
-juuso-
kuuden aikaan vesillä kuulostaa ihan oklta
Ensi tiistaina ohjattu tiistai-melonta, erityisesti seuran uusille jäsenille suunnattu.
Tervetuloa mukaan ottamaan alkeiskurssin jälkeen tuntumaa melontaan, ohjaamaan, reskuttamaan tai muuten vaan paikalle hengailemaan. Sauna lämpiää melontojen aikana.
PK-seudulta mahtuu kyytiini 3-4 hlöä, lähtö Leppävaaran kulmilta klo 16 nurkilla.
-AnttiP
050-3853289
antti.paavilainen(ät)kohinaa.com
Tervetuloa mukaan ottamaan alkeiskurssin jälkeen tuntumaa melontaan, ohjaamaan, reskuttamaan tai muuten vaan paikalle hengailemaan. Sauna lämpiää melontojen aikana.
PK-seudulta mahtuu kyytiini 3-4 hlöä, lähtö Leppävaaran kulmilta klo 16 nurkilla.
-AnttiP
050-3853289
antti.paavilainen(ät)kohinaa.com
Moroo!
Mää olen melomassa tuolloin (niin kuin joka tiistai), tuun mielelläni ohjaamaan/reskuttelemaan tarvittaessa. Jos tarkeneminen mietityttää, niin vesi on mun mielestä kyllä ollut lämpimämpää kuin mitä mittarilukemat kertovat. Otin shortseissa pari viikkoo sitten uinnit, ekaa kertaa pelipaatti alla pitkäst aikaa (seliseli), eikä tullut yhtään kylmä.
-juuso-
Mää olen melomassa tuolloin (niin kuin joka tiistai), tuun mielelläni ohjaamaan/reskuttelemaan tarvittaessa. Jos tarkeneminen mietityttää, niin vesi on mun mielestä kyllä ollut lämpimämpää kuin mitä mittarilukemat kertovat. Otin shortseissa pari viikkoo sitten uinnit, ekaa kertaa pelipaatti alla pitkäst aikaa (seliseli), eikä tullut yhtään kylmä.
-juuso-
Mä tuun tiistaina kans. Kyytiäkin on tarjolla, paluu vasta ke aamuna pitäjänmäen suuntaan.
EDIT: jää väliin kuitenkin
EDIT: jää väliin kuitenkin
Tulossa myös.
Hei!
Voisitteko tiistaimelojat laitttaa tiskikoneen pyörimään ennen vesille lähtöä? Ei ehditty jäädä oottelemaan, joten ei laitettu päälle tänään lähtiessämme.
Voisitteko tiistaimelojat laitttaa tiskikoneen pyörimään ennen vesille lähtöä? Ei ehditty jäädä oottelemaan, joten ei laitettu päälle tänään lähtiessämme.
Mä olen tulossa myös!
Kiva että on riittävästi reskuttajia tulossa mukaan ja toivottavasti muitakin uudempia tulossa myös niin mä en ole ainut potentiaalinen uimari
Sirpa
Kiva että on riittävästi reskuttajia tulossa mukaan ja toivottavasti muitakin uudempia tulossa myös niin mä en ole ainut potentiaalinen uimari

Sirpa
Olen myös tulossa. Lähden Töölöstä klo 15. Autossa on toistaiseksi yksi kanssamatkustaja, joten mukaan mahtuu vielä.
Teemu
0407055342
Teemu
0407055342
Lähdössä mukaan. Hyppään Pantin kyytiin jos se ei täyty halukkaista melojista, jos on täyttä niin kyytiin mahtuu.
Antti E o4o-5o90190
Antti E o4o-5o90190