Ruukinkoski, melkein Suomen Plattling?
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Ruukinkoski, melkein Suomen Plattling?
Löytyi tällainen videon pätkä Ruukinkoskesta, joka sijaitsee ilmeisesti Siikajoella. https://www.youtube.com/watch?v=jZMPwDL8ge4 Paikka näyttää äkkiä Plattlingin tapaiselta, mutta kuvaajan puolella on pätkän joka ei varmastikkaan pidä, ainakaan tuolla vedenkorkeudella. Itse käyn kesällä ja syksyllä melomassa myös Ruukinkoskessa joka on Pyhäjoella 8 tien alla. Tuo paikka ei ollut tutun näköinen. Onko kellään kokemusta paikasta kannattaako tuolla käydä? Jos tuo soveltuu peli paikaksi niin onko matala ja pitääkö mistä kohtaa, millä vedenkorkeudella, mihin mittariin?
Re: Ruukinkoski, melkein Suomen Plattling?
Tuo on vähän niinkuin kotikoski.
Aina silloin tällöin kun on ollut vene matkassa niin olen käynyt ihmettelemässä "sillä silmällä".
Vaan ei ole Ruukinkoski vielä houkutellut vesille. Kovin on matala ja rakennettu. Kesällä tahi pikkutulvilla ei ole melottavaa.
Aina silloin tällöin kun on ollut vene matkassa niin olen käynyt ihmettelemässä "sillä silmällä".
Vaan ei ole Ruukinkoski vielä houkutellut vesille. Kovin on matala ja rakennettu. Kesällä tahi pikkutulvilla ei ole melottavaa.
Juu tuo saattaa olla melko matala ainakin kesällä.. Varmaan saattaisi olla hyvä meloa, mutta kun kaatuu niin saattaa tulla kiire tehdä eskimo kun pää paukku pohjassa..
"Toimii" keväällä tulvan yhteydessä, Heikki Rauatmaa toiminut testikuljettajana.
Kannattaa suunnata Hawajille... Kesällä voi mennä kenkien kastumatta yli..
Kannattaa suunnata Hawajille... Kesällä voi mennä kenkien kastumatta yli..