Alkeiskurssin 27.-29.5.2016 kyydit
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Alkeiskurssin 27.-29.5.2016 kyydit
Tänne kyselyt ja tarjoukset alkeiskurssin 27.-29.5.2016 kyydeistä
Jouni
Kurssisihteeri
Jouni
Kurssisihteeri
Re: Alkeiskurssin 27.-29.5.2016 kyydit
Onpa hyvää palvelua ja oivallus! Kiitos.
Itselläni ei ole autoa, ja siksi kysyn kyytiä. Asun Roihuovuoressa, Itä-Helsingissä, mutta olen toki valmis tulemaan kyytiin, joka alkaa muualta Pääkaupunkiseudulta.
Jussi Riku
puhelin 050 2426
Itselläni ei ole autoa, ja siksi kysyn kyytiä. Asun Roihuovuoressa, Itä-Helsingissä, mutta olen toki valmis tulemaan kyytiin, joka alkaa muualta Pääkaupunkiseudulta.
Jussi Riku
puhelin 050 2426
Jussi Riku
puhelin +358 50 2426
Helsinki, Roihuvuori
puhelin +358 50 2426
Helsinki, Roihuvuori
Moi! Mun autossa tilaa kolmelle. Lähtöpaikka Etu-Töölö tai sovittavissa. t. Saara
Mainiota! Mukana!Saara kirjoitti:Moi! Mun autossa tilaa kolmelle. Lähtöpaikka Etu-Töölö tai sovittavissa. t. Saara
(Kiitos Internet, kiitos Kurssisihteeri. Kyyti kahdessa minuutissa.)
Jussi Riku
Jussi Riku
puhelin +358 50 2426
Helsinki, Roihuvuori
puhelin +358 50 2426
Helsinki, Roihuvuori
Moi Saara!Saara kirjoitti:Moi! Mun autossa tilaa kolmelle. Lähtöpaikka Etu-Töölö tai sovittavissa. t. Saara
Minäkin tulen mielelläni kyytiisi! Voin tulla Töölöön. Marika 050 3721093
Moikka Saara,
Mikali siis viela yksi mahtuu kamoineen kaikkineen, niin voisin tulla nailla nakymin kanssa Etu-Toolosta kyytiin
Mun kohdallani duunikuviot selviavat vasta toukokuun ekan viikon jalkeen, joten varmistuksen uskallan antaa vasta sitten. Nailla nakymin kuitenkin osallistumassa kurssille iloisin mielin.
Paaseekos talla kyydilla alustavasti myos takaisin Helsinkiinkin?
Terkuin,
Outi
(Norjassa, siksi aakkoset poissa)
Mikali siis viela yksi mahtuu kamoineen kaikkineen, niin voisin tulla nailla nakymin kanssa Etu-Toolosta kyytiin

Mun kohdallani duunikuviot selviavat vasta toukokuun ekan viikon jalkeen, joten varmistuksen uskallan antaa vasta sitten. Nailla nakymin kuitenkin osallistumassa kurssille iloisin mielin.
Paaseekos talla kyydilla alustavasti myos takaisin Helsinkiinkin?
Terkuin,
Outi
(Norjassa, siksi aakkoset poissa)
Moi!
Minä olisin lähdössä liikenteeseen Martinlaaksosta. Löytyy auto, johon mahtuu lisäkseni kolme henkeä, tai voin hypätä jonkun toisen kyytiin jostain päin pääkaupunkiseutua. Laittakaahan viestiä te, jotka ette ole vielä ehtineet kontaktoitua muihin autoihin.
Terveisin Mirva
tuuleeko@gmail.com
Minä olisin lähdössä liikenteeseen Martinlaaksosta. Löytyy auto, johon mahtuu lisäkseni kolme henkeä, tai voin hypätä jonkun toisen kyytiin jostain päin pääkaupunkiseutua. Laittakaahan viestiä te, jotka ette ole vielä ehtineet kontaktoitua muihin autoihin.

Terveisin Mirva
tuuleeko@gmail.com
Hienoa, tää kyyti siis täynnä: Jussi, Marika, Outi ja Saara. Samalla kyydillä pääsee myös takaisin. Ajoaika näemmä 1h45 ja perillä pitää olla seiskalta. Ehdotan siis lähtöä 16:30 Kauppikselta Töölöstä. Ehdotan myös, että tehdään joku sapuska kimpassakin ja poiketaan siksi tarvittaessa kaupassa matkalla. t. Saara (o4o-74I7677)
Ehdottamasi aika ja lähtöpaikka sopii loistavasti. Kimpparuoissa olen myös mukana mielelläni, varsinkin jos ei ihan joka aterialla ole pakko syödä makkaraa ja kyljystä.Saara kirjoitti:Hienoa, tää kyyti siis täynnä: Jussi, Marika, Outi ja Saara. Samalla kyydillä pääsee myös takaisin. Ajoaika näemmä 1h45 ja perillä pitää olla seiskalta. Ehdotan siis lähtöä 16:30 Kauppikselta Töölöstä. Ehdotan myös, että tehdään joku sapuska kimpassakin ja poiketaan siksi tarvittaessa kaupassa matkalla. t. Saara (o4o-74I7677)

Pitäskö perustaa meidän autolle joku whatsapp-ryhmä tms.? Vois hoitua nämä kommunikoinnit kätevämmin siellä?
Marika
Moikka!
Itellänkään ei oo autoa, että jos Mirva oot vielä menossa autolla ja kyytiin vielä mahtuu niin olisin mielelläni messissä!
Terkuin, Anna
annaaatsinki /ät/ gmail.com
Itellänkään ei oo autoa, että jos Mirva oot vielä menossa autolla ja kyytiin vielä mahtuu niin olisin mielelläni messissä!

Terkuin, Anna
annaaatsinki /ät/ gmail.com
HeiSaara kirjoitti:Hienoa, tää kyyti siis täynnä: Jussi
Sorry, vähän säätöä, sillä tulenkin toista kautta. Siksi en tule Saaran kyydissä. Toivottavasti tästä ei aiheudu ylimääräistä vaivaa, ja parhaimmillaan jopa joku kyytiä vailla oleva saa tästä paikan.
Nähdään Kymijoella!
Jussi Riku
Olisi kyytiä tarjolla Roihuvuoresta. Lähtö klo 15 Keijukaistenpolku 1.
Nouto myös Itäkeskuksen tienoilta onnistuu.
Jussi, haluatko vielä vaihtaa?
Kaitsu L
Oho! Aikas houkutteleva tarjous, koska asun itse Keijukaistenpolku seiskassa. Deal, tulen kyytiisi.Kaitsu kirjoitti:Olisi kyytiä tarjolla Roihuvuoresta. Lähtö klo 15 Keijukaistenpolku 1.
Ollaan kuitenkin Saaran autokunnan kanssa perustettu ruokakimppa, johon mahtuu vielä. Liitän sinut mukaan meidän WhatsApp-ryhmään, jos kelpaa. Löydät mut nimellä tai puhelinnumerollani, joka on 050 2426.
Jussi Riku
puhelin +358 50 2426
Helsinki, Roihuvuori
puhelin +358 50 2426
Helsinki, Roihuvuori