Helatorstai Kontille?
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Helatorstai Kontille?
Moro,
Olisi aikataulussa sopivasti koloa helatorstai-perjantain tietämissä ja voisi lähteä Kontin suuntaan availemaan kautta sinnekkin päin. Onko siellä joku muukin? Riikka ainakin kirjoitteli aiemmin tiistai-melonta ketjussa että saattaisi olla paikalla.
Olisi aikataulussa sopivasti koloa helatorstai-perjantain tietämissä ja voisi lähteä Kontin suuntaan availemaan kautta sinnekkin päin. Onko siellä joku muukin? Riikka ainakin kirjoitteli aiemmin tiistai-melonta ketjussa että saattaisi olla paikalla.
Re: Helatorstai Kontille?
Joo, olisi aikomus tulla.
-Markus
-Markus
Torstai vois olla päiväkeikan paikka. Miltäs Koivukoski-Lankkari kuulostais?
Antti E
Antti E
Koivukoski-Lankkari vois lohduttaa, kun ei päässyt Aragonin keväästä nauttimaan. Täytyy mietiskellä.
Löytyisköhän mulle &paatille kyytiä Tuusulasta?
Löytyisköhän mulle &paatille kyytiä Tuusulasta?
Koivukoski-Langinkoski tulisin kyllä
Koivukoski-lankkari sopii hyvin.
Koivukoski-Lankkarin melojat vois välillä kokeilla Siikakosken keskiväylääkin. Näytti ihan mukavalta, saa vähän kierrellä enemmän. Vois viikonloppuna käydä kokeilemassa. Itte en oo sitä kautta melonut viiteentoista vuoteen.
Koivukoski-Lankkarin melojat, perjantaina ja lauantaina on sitten kalastajia jokunen sata koskilla. Toki ohi voi laskea, mutta jos aikoo yhtään reenailla, rantautua ja linjoja katsella, kannattaa katsoa, milloin pitävät taukoa. Esim. lauantaina hyvä väli on klo 13 - 15 sarjojen välissä, perjantaina taasen lounastauon aikana. Sunnuntaina ei oo enää kisoja. Jos kisojen aikana paikalle törmää, kannattaa Siikakoski mennä sitä keskireittiä, siellä ei oo kalastajia.
http://www.kotkanperhokalastajat.fi/ind ... pailu-2016
http://www.kotkanperhokalastajat.fi/ind ... pailu-2016
Oletteko Antti ja Mikko tekemässä päiväreissua? Onnistuisiko siinä tapauksessa jonkunlainen kimppakyytiratkaisu?
Markus o4o8317023
Markus o4o8317023
Mulla vielä hieman avoinna, olnrko yhden vai kahden päivän taktiikalla liikenteessä.
Millainen aikataulu, koska nähdään Koivukoskella?
Millainen aikataulu, koska nähdään Koivukoskella?
Kalastuskisat kannattanee huomioida ja se tauko hyödyntää. Ei kuitenkaan mitään väliämuuten
Mä jätän tän retken väliin.