Myllykoskelle perjantaina melomaan?

Kaipaatko seuraa tai kyytiä..

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

AnttiP
Viesti:

Myllykoskelle perjantaina melomaan?

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

Vantaanjoen Myllykoskelle melomaan menijöitä perjantaina alkuillasta?

Ilmoitelkaa menoistanne (tai menohaluistanne) tänne, niin pääsette harjoittelemaan kisarataa tai vaikka ihan muuten vaan melomaan! Itse pyrin tulla käymään paikanpäällä, mutta en pysty osallistumaan reskutuksiin tms. (ehkä jotain vinkkejä pahimmista paikoista voin antaa jos ensimmäistä kertaa laskemassa).

Eli nimeä listaan yhteystietoineen ja ajatusta kellonajasta! Saa toki tulla myös vain katsomaan / reskuttamaan.

Virtaamaennuste näyttää huomiselle 9-10 kuutiota, joten pelkkää alaosaa (alasillan yläpuolelta lähtö) ei välttämättä pysty melomaan, lähinnä vesille lähtö voi olla haastava. Puolivälin altaalta pääsee hyvin lähtemään, siinä on hieman enemmän jo sitten vauhtia (mutta kannattaa itse käydä katsomassa eikä kauhistella näitä tekstejä, jos yhtään melotuttaa).

Nimiä alle ja kajakin nokka kohti Myllykosken kuohuja!

-Antti
050-385 3289
p.s. Vielä ehtii ilmoittautua kisaan www.koskimelonta.com
KaitsuH

Re: Myllykoskelle perjantaina melomaan?

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Hei!

Myö ehditään paikan päälle kuudeksi, Irmalla kajakki. Oliskos muita tulossa?
Petteri

Viesti Kirjoittaja Petteri »

"laskin" tänään Myllykosken kahdesti seuran Dagger Gtx:llä. Kosken rantaan käveltyäni ilokseni hokasin Visan kantavan paattiaan kohti portaita, joten hölkkäsin perässä. Hätäisesti vilkaisin koskea. Visa meni menojaan keskittyneenä niinku pitää. Keräsin hatarat muistikuvat vetäessäni peittoa kiinni. Jännitti, hikoilutti, mansetti puristi ja pulssi veti omaa rallia. Missä kunto? Olin säätänyt nollalapakulman melaankin. Varmaan vaihtelun vuoksi. Aivokäyrä alkoi näyttää samaa kulmaa.

Periaatteella kyllä se alas tulee väistelin teräviä musuja ekassa könkäässä, mutten kaikkia ja vaikeudet kasaantuivat. Tää on /seestä - oivalsin ekassa poikkijumissa. Kuka nää louhoskivet on ripotellut keskelle linjaa? Parin hataran vedon jälkeen löysin itseni keskikönkään akanvirrasta, jonne varsinaisesti yrittänyt.
Menköön loputkin...exit akanvirrasta ja päin niitä kahta terävää musua tottakai. Käsilläni könyten kivistä ja hakkasin peukaloni johonkin. Mitään lapatuntumaa ei tietysti missään vaiheessa. Muutaman buuffinrävellyksen tein ennen akanvirtaa.

Toinen lasku meni samaan tyyliin pipariksi. Mistä näin vaikea hahmotushäiriö? Onneksi linjat kusi eri tavoilla, ettei käynyt tylsäksi.
Jouni

Viesti Kirjoittaja Jouni »

Kokeile Petteri avokanootilla, sillä lasku onnistuu. Palokoskikin meni helposti.
mso

Viesti Kirjoittaja mso »

Minä olisin tulossa jos joku voisi opastaa kun olen ekaa kertaa myllykoskella. Pääsen itse 17:30 jälkeen paikalle.
Tv Miika Sorjonen
--
Mikko
KaitsuH

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Moi Miika!
Olemme koskella kuudelta. Tuu sinne. Saatko isän köysimieheksi? Minulla ei ole kajakkia mukana, vain Irmalla, mutta eiköhän myö saada reskuhommat järjestymään. Mun puh.nro on 0400 880864

Heltolan Kaitsu
Vuorenpeikko

Viesti Kirjoittaja Vuorenpeikko »

Moro
Mä tuun köysinaiseksi huommenna. Tähtään siihen klo 18. saattaa olla että Iiakin tulee mukaan.

Virva
mso

Viesti Kirjoittaja mso »

Morot,
Itse en valitettavasti pääse, mutta Miikan kuski alias
isoveli voi toimia köysimiehenä.
tv mikko
--
Mikko
SirpaT

Viesti Kirjoittaja SirpaT »

Team Paavilainen ei näillä tiedoin ole kuudelta koskella, mutta katsotaan ehtiikö se paikalle ennen kuin lopetatte...
Sirpa
Vastaa Viestiin