Hei, uimahallikausi lähestyy ja tuli mieleen, että onko seuran kalustoa tarkoitus roudata Pirkkolaan? Tuleeko uimahallille säilytysmahdollisuuksia vai viedäänkö lainakajakit kotiin? Voisin itse olla kiinnostunut siitä pienestä oranssista liquid logic lil joesta.. Onko kellään aikomuksia käydä kontilla vielä ennen hallikauden avausta?
Vesitilanne koskessa näytti olevan loistava Riittävän lämpövarustuksen omaavat varmaan vielä uhmaavat jäätävää keliä ja nauttivat Pernoon kuohuista. Hrrr ja hatunnosto teille! Olis ollut siistiä nähdä millaisia ilmeitä maailman huippufreestylemelojilla olisi ollut, jos mm-kisat olisi järjestetty lämpimän Argentiinan sijaan Suomessa Hyvä Visa ja Paula!!
Anna kirjoitti: ↑9.12.2017 18:01Vesitilanne koskessa näytti olevan loistava Riittävän lämpövarustuksen omaavat varmaan vielä uhmaavat jäätävää keliä ja nauttivat Pernoon kuohuista. Hrrr ja hatunnosto teille!..
Hallilla sama käytäntö kuin vime vuonna eli paatin voi itse hakea, pestä ohjeen mukaan ja hoitaa sen säilytyksen sekä hallivuorojen lopulla palautuksen. Muistattehan ilmoittaa kalustovastaavalle mitä ja mille ajalle olette poisviemässä.
Mä olen kanssa innolla tulossa pitkästä aikaa hallivuorolle, vain paatti puuttuu..Ja tässä mietin, että sattuuko kukaan tietämään, onko kontilla vielä kalustoa vapaana, noin M-kokoista laskupaattia. Tai jotain muuta linkkiä/vinkkiä, löytyisikö sellaista Pk-seudulta lainaan tai vuokralle tai jopa kenties omaksi (esim Diesel 70...)? Asun tällä hetkellä Järvenpäässä eikä mulla täl hetkellä ole avaintakaan lunastettuna kontilla, niin ajattelin josko joku sattuisi siellä päin olemaan käymässä ja vinkkaamaan mikä tilanne, ettei kävisi niin, että ajaa paikalle vain todetakseen, että ovet lukossa (tai kaikki kajakit menneet) Kiitos avusta, jos joku vähän vinkkaisi, kantsiiko sinne ajaa vaikka pe ilta hakemaan.. Heli
Jäsenosion kalustokeskusteluihin on avattu viestiketju hallivuorojen paattilainailuihin.
Kaikki lainakalusto tulisi olla merkittynä kalustokeskusteluihin niin myö kaikki tiedetään missä mennään.
huomatkaa lukea myös kaluston käyttösäännöt.