Koskimelojien hiihto- ja lasketteluretki Kolille!
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Tehdään sitten vaikka niin että mää soittelen retkeilymajalle torstai-aamusta ja ilmoitan ruokailijat joita tällä hetkellä on:
Antti P.
Heltola
Tarja
Päivi
Juuso (ilmoitti jo itse)
Satu S. & Antti L.
Sanna & Aapo
Minä
Ja mun autoon ainakin mahtuu 3 Helsingin suunnasta, jos köytetään urheiluvälineet katolle.
Ja mielellään tietty apukuskia matkaan....
Satu
Antti P.
Heltola
Tarja
Päivi
Juuso (ilmoitti jo itse)
Satu S. & Antti L.
Sanna & Aapo
Minä
Ja mun autoon ainakin mahtuu 3 Helsingin suunnasta, jos köytetään urheiluvälineet katolle.
Ja mielellään tietty apukuskia matkaan....

Satu
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Moro,
puhuttiin Esan kanssa, että lähdettäisiin Stadista perjantaina neljän-viiden maissa. Mun autossa on tilaa - onko sulla Juuso jo kyyti? Nyt on.
Monellako autolla muuten ollaan lähdössä Stadista? Ei varmaan kannata lähteä turhan monella kärryllä... Eli tarpeen mukaan jakaudutaan varmaan uudelleen autoihin?
Joo, ja mä olen messissä lauantain murkinassa.
Jyri
puhuttiin Esan kanssa, että lähdettäisiin Stadista perjantaina neljän-viiden maissa. Mun autossa on tilaa - onko sulla Juuso jo kyyti? Nyt on.
Monellako autolla muuten ollaan lähdössä Stadista? Ei varmaan kannata lähteä turhan monella kärryllä... Eli tarpeen mukaan jakaudutaan varmaan uudelleen autoihin?
Joo, ja mä olen messissä lauantain murkinassa.
Jyri
Terve!
Kiitti Jyrille kyydin järkkäämisestä. Aikataulu sopii hyvin, oon valmiudessa, joten soitto vaan kun lähestytte viikkiä.
Matkaan menee se 5,5 tuntia Helsingistä.
Palaan koneen ääreen torstai-iltana ja siihen asti tavoittaa puhelimella, mutta kun kyyti on kunnossa niin ei kai siinä muuta.
-Juuso
Kiitti Jyrille kyydin järkkäämisestä. Aikataulu sopii hyvin, oon valmiudessa, joten soitto vaan kun lähestytte viikkiä.
Matkaan menee se 5,5 tuntia Helsingistä.
Palaan koneen ääreen torstai-iltana ja siihen asti tavoittaa puhelimella, mutta kun kyyti on kunnossa niin ei kai siinä muuta.
-Juuso
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Autokolonna Kolille
Me lähdetään Satu S:n kanssa Helsingistä Kolille perjantaina noin
kello 15.00. Meidän kyydissä ei pääse sitten Kolilta takaisin Helsinkiin (Jatkamme Quusamoon, Rukalle).
Mutta Kolille päin mahtuu kyytiin yksi.
+ Hyvää musaa
- Likainen auto
Alla tulee aikanaan olemaan kuvia Kolin laskettelureissultamme.

kello 15.00. Meidän kyydissä ei pääse sitten Kolilta takaisin Helsinkiin (Jatkamme Quusamoon, Rukalle).
Mutta Kolille päin mahtuu kyytiin yksi.
+ Hyvää musaa

- Likainen auto

Alla tulee aikanaan olemaan kuvia Kolin laskettelureissultamme.

Viimeksi muokannut Antti Lappalainen, 24.1.2008 19:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näyttäis nyt kyytien kanssa olevan niin, että Antti ja minä ollaan ilman kyytiä ja Esan ja Jyrin autossa olis tilaa kahdelle, mutta ajoista vain pitää sopia.
Lähden mielelläni jonkun kyytiin , jos mahtuu. Voin myös ottaa oman auton ja silloin mun kyytiin mahtuu kolme.
Lähtisin mielelläni viimeistään kahdelta tai kolmelta ajamaan, ettei mene aivan yöhön.
soitelkaa 050-514 8201 tai pankaa viestiä.
Jukka
Lähden mielelläni jonkun kyytiin , jos mahtuu. Voin myös ottaa oman auton ja silloin mun kyytiin mahtuu kolme.
Lähtisin mielelläni viimeistään kahdelta tai kolmelta ajamaan, ettei mene aivan yöhön.
soitelkaa 050-514 8201 tai pankaa viestiä.
Jukka
Onx siäl lunta?
Onx siäl lunta? Pääseex vetää murtsikoilla? Vai pitääx lasketella vuokravehkeillä? Tiätääx kukaa?
Hanska
Hanska
Jou jou
Jou jou. On lunta, lisää tulee, latuja näyttää olevan useampi kymppi auki, ja urheilijat pääsee vielä vaikka illalla mäen laskennan jälkeen tarpomaan valolatuja. Valaistujakin on auki 15 vai 20 kilometriä. Jos tarvit lautaa lainaan, saattaisin saada sulle, jos wentin lähettämä saapuu huomenna. Ja kahet monotkin on, mutta kokoa 45.